Bloed in mijn keelslijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winnythepooh, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Vanochtend werd ik wakker en had een brok in mijn keel, vervolgens spuugde ik het uit en was het bruin, rood en dik en het smaakte naar bloed. Ik de vk gebeld die zei dat ik de dokter moest bellen, die heb ik daarna vervolgens gebeld en ze zegt dat het niets is, ze vroeg me of ik verkouden of koorts heb, nee dat heb ik niet, het enige wat ik had was maagzuur gister, daar komt het niet van zei ze. Vanochtend het enige wat ik had was die dikke brok...nu maak ik me toch wel beetje zorgen, maar de dokter zegt dat het niets is wat denken jullie?

Groetjes

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

kan het zijn dat je tandvlees bloed? daar ben je gevoeliger voor tijdens je zwangerschap, dat kan makkelijk ook in je slijm gaan zitten, en als je de mening van je huisarts niet deelt (knap dat ie dat over de telefoon kan zien trouwens) dan gewoon een second opinion!

3. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ja ik had de assistente aan de lijn en ze vroeg heb je keelpijn: nee, heb je koorts: nee, ben je verkouden: nee. Ik keek ook naar mijn tandvlees maar daar kwam het ook niet van, het kwam echt vanuit mijn keel, ze zei het is niets ernstigs, misschien klein adertje in de keel gesprongen ofzo (ik heb geen last van mijn keel zei ik) maar ze zei, als je toch een van die kenmerken boven krijg even contact opnemen en als het vaker gebeurd vandaag dan ook. Ik zei maar ik had gister maagzuur kan het daarvan komen, nee zegt ze. Nou ja dan weet ik het ook niet, heb net weer slijm uitgespuugd en toen was het gewoon helder, dus misschien was het ook gewoon niets, ik wacht het wel even af...maar bedankt voor je antwoord :)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nou, hopen dat het wegblijft dan maar ;)

Deel Deze Pagina