Ik ga proberen mijn cyclus was te verkorten en ben daarom begonnen met tarwekiemolie. Ik ben midden in mijn cyclus begonnen maar dit kan geen kwaad toch? En ik mag ze ook blijven doorslikken toch? wat zou een reden zijn om ook met de teunisbloemolie te starten ?
Tarwekiemolie verkort niet hoor die verlangt juist vaak. Het wordt geslikt om je lf dus het stukje tussen je eisprong en menstruatie te verlengen. ik heb het overigens gebruikt omdat het ook je baarmoederslijm versterkt en verdikt. Ik begon ook gewoon ergens. en die maand gelijk raak. helaas ging het mis, slik het nog steeds. het is namelijk ook gewoon gezond en goed voor haar en huid succes duimen dat je snel zwanger bent
Ik ben er deze cyclus ook mee begonnen. Op de dag van mn positieve ovulatietest ben ik gestart. Om oa mn baarmoederslijmvlies te versterken. Na herhaaldelijke miskramen werd me dit geadviseerd.
Tarwekiemolie zorgt er voor dat je hormonaal in balans komt, dus je kan het wel vanaf dag 1 van de cyclus slikken hoor. Dan kan het je cyclus wat verkorten. Het is niet alleen voor de luteale fase.
ik neem nu sinds december (mn pilstop) tarwekiemolie 3x/dag ik neem het gewoon door. theunisbloem durf ik niet te nemen, lijkt me gewoon een heel gedoe dat je na je eisprong moet stoppen ermee enz, en aangezien ik deze nog niet juist weet.. is het niet verstandig (verhoogt ook kans op miskraam) succes!
Ik nog niet. Maar slik t ook nog maar een paar dagen. Ik heb die van A. Vogel. 2x per dag moet dat. Je moet ervoor zorgen dat het iig koud geperst is. Dan maakt t merk niet zoveel uit.
ik merk nog niet echt iets.. ben er ook niet echt mee bezig nu of ik verandering merk,, ik laat het voor de moment gewoon op me afkomen
Hallo dames, ik sluit me ook hierbij aan. Zag het woordje tarwekiemolie voorbij komen. Moet toegeven dat ik dat ook heb gevonden via het internet en 1 maand heb gebruikt en na een miskraam in september 2014 in december 2014 ben zwanger geraakt. Denk zelf dat de tarwekiem olie ook een steentje heeft bijgedragen. In iedergeval veel succes met zwanger worden girls!
hoi ik gebruikte ook tarwekiemolie heb zondag zelf nog een topic over geopend. afgelopen ronden ben ik er na mijn eisprong mee gestart. alleen jammer genoeg drie dagen eerder ongesteld geworden, heb het nog een vier dagen door geslikt, maar was zo erg aan het vloeien dat de tampons niet waren aan te slepen. sinds ik er mee ben gesopt neemt het vloeien ook af. zo gauw mijn menstruatie is gestopt wil ik weer beginnen maar geen drie per dag,ga het proberen een keer per dag. zag ook goede dingen door de tarwekiemolie *zachte en rustige huid *sterke nagels * mijn haar was zachter en glans meer. ben benieuwd wat het de volgende ronden gaat doen dan met een lage dorsering
Vorige maand begonnen op dag 1. M'n ei was drie dagen eerder, cyclus dus ook korter. Wel was m'n menstruatie veel lichter, anderhalve dag ipv drie. Deze maand nog eens kijken wat er gebeurt met m'n cyclus.
Ik ben op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen met tarwekiemolie. Ik menstrueerde altijd al heel erg veel, dus daarbij heb ik geen verschil gemerkt. Wel voel ik me een stuk rustiger met de tarwekiemolie en merk ik voordelen: Zachter, glanzender haar Minder acne Mooiere huid Over de eisprong en luteale fase kan ik nog niet meepraten, zie de banner.
Hallo dames, Ik kom me hier ook graag melden, afgelopenaand voor het eerst met tarwekiemolie gestart. Tot aan de positieve ovulatietest 1 capsule per dag, daarna 3 per dag. Had ergens gelezen dat de eisprong later zou komen door de olie daarom durfde ik niet met 3 te beginnen. Maand ervoor heb ik geen ei gevonden dus weet eigenlijk niet of het klopt. Afgelopen maand wel een positieve test gehad, 2 dagen later toch ongesteld, vroeg miskraam dus. Voor mijn gevoel heeft de olie wel geholpen maar ben dus ook nog maar net begonnen. Ben er nog niet helemaal over uit of ik nu door zal gaan met 3 of eerst weer 1 capsule zal gebruiken. Tijdens het vloeien nog niet weer geslikt (uit frustratie).