Wantjes en muts die wél warm zijn

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sweetvienna, Nov 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    We hadden voor ons zoontje een leuke muts en bijpassende wantjes gekocht bij de hennes. Tot gisteren had hij ze nog niet aan gehad. We zijn een uur wezen wandelen en hij mocht hele stukken zelf lopen. Zn wantjes en muts hield hij netjes aan en op. Thuis merktte ik echter dat vooral zn handjes ijskoud waren! Het zijn van die gebreide wantjes met een fleece voering. Maar echt warm zijn ze dus niet. De wind was er zo doorheen gegaan. Nu wil ik hem wel beschermen tegen de kou en wil dat hij echt goede wantjes en muts heeft. Maar waar vind ik die? Zijn er bepaalde merken? Iemand tips of advies?

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Ik heb voor mijn dochter wanten gekocht van Barts. Die zijn gevoerd van binnen. Aan binnenkant van de hand zit antislip en ze zijn vochtwerend. Heerlijke warme handen heeft ze. Ze zijn 12,99. Ze zijn er in verschillende kleuren, en ook in fleece uitvoering maar die zijn niet zo warm (heb ik ook namelijk maar stonden zo leuk bij het jasje :D) Ik heb ze gekocht bij kleertjes.com. Maar zag ze later ook bij de Perry, intersport en verschillende baby winkels

Succes! Gr Pip

Share This Page