Nu 37 +3 weken, onze kleine man was op 35 weken al ingedaald, maar nu ook een verweekte en verkorte baarmoederhals. Wil dit wat zeggen naar de bevalling toe? Zal het nu snel gaan gebeuren of wil het verder eigenlijk niets zeggen? Dames met ervaring?
Hier met 36 weken verweekt (hoofdje voelbaar) en 1 cm ontsluiting. Met 38 + 3 ingeleid. Dus het hoeft niet te betekenen dat je snel gaat bevallen.
Gistere al heel de tijd harde buiken na het onderzoek, maar tegen de avond ineens een heftige weeën aanval Al voorweeën gehad, maar deze waren toch van een ander kaliber! Was blij dat het over was en daarna meteen als een blok in slaap gevallen. Vandaag serieus wat bandenpijn, denk dat men bm gisteren even wat overuren heeft gemaakt
Vervelend dat het dan niet door zet zeg. Ik heb al een tijdje ontsluiting maar de bmm is pas sinds kort verweekt. Volgens mij kan je hier ook weken mee doorlopen.. helaas.
@Pink06 die onzekerheid is zo killing Wil gewoon een datum weten en klaar of toch een beetje een indicatie
Die heb je toch? Tot max 42 weken Sterkte nog met de laatste loodjes en het afwachten! T is de moeite waard
Lekker ruim dus, kan vandaag maar ook over 4 weken als ik alles zo zou plannen komt het niet goed denk in
Zei hier niets. Beide keren een vroeg ingedaalde én vastliggende baby (32 weken) en met 37 weken volledig verweekte baarmoederhals en 3cm ontsluiting. Beide keren met 38+0 ingeleid
Jahoor. Ik heb een hoge bloeddruk (van mijzelf, dus ook buiten de zwangerschappen om). Protocol is dan om met 37-38 weken in te leiden om de verdere stijging die doorgaans in de laatste weken voorkomt voor te zijn.