@blij83 Sorry, voor mij late reactie Bloeduitslag was goed behalve vitamine te kort Alleen eerst zei de doktersassistente dat het over 2 uitslagen niet goed en dat de HA mij erover moest bellen Maar de huisarts zegt alles is goed Geen zorgen maken voor nu Maar goed Hij had wel weer bloed bij zijn ontlasting Ik maak me toch wel zorgen We moeten vrijdag naar de kinderarts Dus kijken wat hij te zeggen heeft Heb foto's gemaakt en dan kan ik het laten zien
Gezien de problemen met z'n anus en jeuk kan het ook een klein scheurtje (fissuur) zijn dat telkens open gaat. Heb ik ook eens gehad, dat is ook echt heel vervelend als je moet poepen, prikt en doet pijn, ik heb toen lidocaine zalf gehad, dat verdooft de boel en is dan veel makkelijker om zonder angst te poepen. De huisarts kon het zo zien, heeft jouw huisarts niet gekeken?
@Snoopy1979 Er is iets fout gegaan met het bericht Mijn bericht zit nu in jou bericht Maar kan het niet veranderen meer
Fissuur kan in het slijmvlies zitten, kan ook wat meer naar binnen zitten. Is een scheurtje wat telkens open gaat door ontlasting / persen. Ik had het gekregen na diaree na antibiotica. Die witte afscheiding zal iets anders zijn, misschien schimmel, of bacterie? Ik herken het in ieder geval niet van mij destijds. Maar er gaat nog naar gekeken worden toch? Zoals je het zegt lijkt me de kans groot dat het bloed komt door de irritatie.
Oh oke Ja, we moeten volgende week naar de kinderarts, dan zal hij erna kijken Bloed is aan het einde van zijn ontlasting dus laatste stukje van zijn ontlasting zit het bloed bij en niet bij het begin Voor de rest is zijn ontlasting niet hard Hij had wel over dat het hem een beetje ook ging prikken Volgens mij beschreef je hierboven ook dat het voelt alsof het prikt Ik ga morgen nog een keer goed vragen Hij weet het ook niet goed te vertellen
Mijn zoontje noemde harde ontlasting prikpoep. Het geeft dan een stekend/prikkend gevoel. Als ik zo lees wat jij ziet bij hem is denk ik de kans heel groot dat het probleem idd bij zijn anus zit. En dat het daar zo geïrriteerd is dat het steeds pijn geeft en kapot gaat waardoor jij bloed ziet. Hopelijk is hij snel van alle klachten af!
Het is bij mijn zoontje al jaren geleden. Hoe het er bij hem uitzag weet ik niet meer precies. Maar hij had af en toe kleine scheurtjes bij de anus door de keiharde ontlasting. Bij hem was het probleem te harde ontlasting. Toen dat beter werd was het gauw over.