Hallo allemaal, Net wakker geworden en heb nu al twee keer bloed geplast, mijn afscheiding is wel gewoon doorzichtig wit!! Herkent iemand dit!! Kan wel straks om 9 uur naar de VK gelukkig. Ben trouwens 39,1 week nu.
Mijn buik word wel eens hard ,maar niet met regelmaat en heb ook niet echt veel pijn! Alleen als ik anders wil gaan zitten of liggen is het een beetje gevoelig! En blaasonsteking heb ik ook al tig keer laten controleren, dus denk niet dat dat het is!!
Er kan bij een blaasontsteking wel wat bloed in de urine zitten maar niet zo erg dat je echt bloed plast. Ik denk toch eerder aan een begin van de bevalling. Bij mijn eerste waren de weeën ook niet goed herkenbaar. Net wat jij zegt, wel eens een harde buik maar dan weer een tijd niet en ze deden ook bij mij niet echt zeer. Pas toen ze ineens met regelmaat kwamen heb ik gebeld en toen bleek ik al 8 cm te hebben.
Oke dankje , ben ik toch weer een beetje gerust gesteld! Nog twee uurtjes en dan naar de vk , komt toevallig zo uit dat ik controle heb vandaag!
ja hoor natuurlijk . ben wel benieuwd hoor!! voelde jij ook nog geen echte weeen dan of kwamen die erna ineens heftig opzetten?
Komt goed uit dat je naar de vk moet! Normaal moet je ook gelijk bellen bij bloed erbij, als je zover bent. Staat iig in mijn mapje van vk! Ben benieuwd meid! Hoop dat je bevalling begonnen is
Ik begon mijn weeen pas echt heftig te vinden nadat de vliezen doorgeprikt werden en toen had ik al 9 cm. Om 00:30 begonnen bij mij wat harde pijnloze buiken en om 04:00 kwam er regelmaat in, maar nog steeds geen pijn. Om 05:30 was de vk er en had ik 8 cm. We zijn toen naar het z'huis gegaan en daar zijn mijn vliezen doorgeprikt. Pas daarna werd het pijnlijk.
Dit was hier het begin van de bevalling. Mijn vliezen knapten en er kwam echt een hele plons bloed mee.
De VK zei dat het bloed in urine niets met de zwangerschap te maken had! Ze weet niet goed wat het wel is, ze vond wel dat ik best vaak een wee heb, moet vanmiddag weer bellen en dan gaan we kijken wat we verder moeten doen!
Weet je zeker dat het bloed uit je urinebuis komt ?? Je kan dit controleren door een tampon in te brengen, eventje laten zitten. Als je deze verwijderd en er zit bloed aan, dan weet je dat het uit je baarmoedermond komt en niet uit je urinebuis. Heeft ze wel je urine nog onderzocht vandaag? Ik weet niet wanneer je dit voor het laatst hebt gedaan, want een blaasontsteking kan ineens op komen zetten en gaat gepaard met harde buiken en soms bloed.
jahoor dat kan wel!!! been there had it done it! maar begin van bevalling? dan plas je geen bloed met witte afscheiding hoor.... tenzij je prop verliest.... maar dan is je afscheiding gemengd
Ja het kan natuurlijk geen kwaad om de urine met bloed nog eens na te kijken misschien heb je wel een hele heftige ontsteking. Had je verder geen pijn bij het plassen ofzo? verlies je het bloed echt alleen bij het plassen of ook tussendoor?
Dit wordt afgeraden, want als je vliezen bijv al een beetje gebroken zijn, dan kun je een infectie krijgen. Dus aan het einde van je zwangerschap zou ik het niet meer proberen. Dan nog liever met schone vingers kijken..! Hoe gaat het nu met je?
Sorry had heel lang geen internet!! Ik ben opgenomen in het ziekenhuis, omdat ik mijn kleine dochter AYLI-Anora minder voelde, maar ze is gezond en wel geboren op 7 juli!! Bevalling verliep goed en was zeker niet zwaar, ze was er in 3 uur en 19 min en ze woog 3860 gram. Bedankt voor jullie reacties