@Booey en naatasja: plassen met een tampon kan best, het komt toch uit een ander gaatje (om het maar even heeel kinderlijk uit te leggen) Als je tampon nog niet vol is moet je die niet wisselen want dat schuurt. Maar soms moet je wel plassen dus ja dan plassen met tampon @Janna: hier ook hevige bloedingen de eerste twee dagen. OB super doe ik dan ongeveer twee tot drie uurtjes mee. Een bezoek aan en pretpark oid zit er dan niet in, als er lange wachtrijen kunnen zijn, ik ga geheid doorlekken @TS: ik denk ook optie 1
Dus jij hebt tig tampons nodig per menstruatie? Ik plaste vaker tijdens mijn ongi soms weleens 4x per uur en ging dan echt niet steeds verschonen. Daarbij doet dat echt pijn als ze nog droog zijn en je moet ze eruit trekken.
Oh aha, ja kijk ik gebruik die dingen niet, dus heb geen idee hoe of wat en wanneer en hoe laat. Ik ben van de zuigmatrassen... overigens ook niet ideaal hoor...
Ja ik gebruikte bijna een doosje tampons per menstruatie en nu zo ongv 2 tot 2 en half pak maandverband. Ik verschoon me elk 2 uur. Het is gewoon ranzig om de hele dag met een bebloede doos te lopen. Liever overdreven vaak verschonen. Dan 6 uur lang met zo'n ding in/voor lopen.
Zolang je geen pijnklachten hebt is er weinig aan de hand denk ik. Ik heb weleens zo n kleurtje wat jij omschrijft, maar dan is het bij mij een fikse blaasonsteking. Maar dan weet ik dat vaak al door het branden met plassen.