ha dames, Nu al een maandje bloed in mijn urine. Geen UWI of iets dergelijks. Wel wat harde buiken voor en na het plassen en meer aandrang dan anders.... Woensdag naar de gynaecoloog voor een echo en onderzoek. Iemand hier ook ervaring mee?
?? Misschien even wat meer uitleg geven waarom ze moet bellen? Met jouw manier van opschrijven schrik je iemand de stuipen op het lijf. Ts, ik ga er vanuit dat ze je urine nog wel even op kweek hebben gezet om op andere infecties/bactieren te checken?
Idd dezelfde vraag als boven mij, is je urine ook gekweekt? Hoeveel bloed zit erin? Toevallig niet ook tegelijk wat roze afscheiding wat daardoor in je urine kan komen?
Het klinkt als een blaasontsteking, tenminste ik herken die constante aandrang en kan me voorstellen dat je buik een beetje hard wordt/verkrampt. Heb je al cranberry sap geprobeerd? Als je dit 3x per dag een glas drinkt zou een blaasontsteking toch na een paar dagen moeten verminderen. Het is het proberen waard.
ha dames, Bedankt voor alle tips en adviezen. urine is al op kweek geweest geen ontstekingen oid. Vandaag bij de gynaecoloog geweest, blaas is geïrriteerd door groter wordende baarmoeder....niets aan te doen... Baby zwaaide vrolijk, dus we nemen deze kwaal er maar bij...