Hey meiden, Afgelopen dinsdag (6dpo) (verloor ik eenmalig bruine afscheiding) Dat stopte voor 2 dagen en toen verloor ik gister roze afscheiding en dat is niet opgehouden. Ik verlies nu al om precies te zijn 24 uur roze afscheiding. Vanmorgen zat er bruin verlies door en af en toe lijkt het te stoppen en dan komt het weer terug. Ook heb ik af en toen steken in bm en liezen. Lichte menstruatie krampjes zijn er ook. Nu wil het zo zijn dat ik toch voor de gein een action test deed een daar verscheen een 2e lichte streep... Tuurlijk dacht ik! Kv2v5 gedaan en daar ook een 2e streep binnen 1 minuut die alsmaar donkerder werd. Zal dit bloed nou nog steeds van een eventuele innestelling zijn of denken jullie dat de innestellingfout is gegaan? Zijn er hier mensen met soort gelijk problemen en wat is er bij jullie gebeurd? Hierbij 2 foto's waarvan ik 1 ietsies heb bewerkt om de kleurer duidelijker te maken. De ander is het orgineel. X
Gezien je banner....je bent 100% zeker van je eisprong? Had je ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd? Want ik zie inderdaad een tweede streepje en hoop dus dat je innestelbloed/een pseudomenstruatie hebt en dat je zwanger bent. En dat het dus geen ovulatiebloeding is en dat je nu dus rondom je eisprong zit.
Op 29 mei had je je ei nog niet gevonden,en de vrijdag ervoor heb je je donor laten komen,omdat hij daarna 2weken op vakantie ging...De kans dat je zwanger bent is dus best klein.Ik denk eerder dat hij nu op je eisprong reageert,gezien je cycli. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uitIk duim mee...
Natuurlijk nooit 100% omdat ik noet had getempt. Alleen ik had een knipperende smiley en een zo goed als positieve ovulatie test en ik heb mijn slijm bijgehouden. 1 a 2 dagen voor de smiley was het erg rekbaar en dat stopte een dag na de knipperende smiley. Ik had dus op de action en op de kv 2 streepjes. Alleen action heb ik ondertussen weggegooid haha..
Ik duim ook! Hij is ondertussen best donker geworden en voor maandag heb ik er ook nog 1... Maareh als ik een ei nu zou hebben, waar komt dan al dat vele roze afscheiding vandaag? En het is niet echt een druppel.. het is echt wel veel
Die action ovulatietesten?Die waren echt niet in de buurt van positief meis.Ik heb ze nu net nog bekeken...staan in een ander topic.En hoe kom je dan bij 5 dagen voor nod? Maar nogmaals...de wonderen zijn de wereld nog niet uit,dus ik duim mee.
Dat kan zoals behappy al zei,een ovulatiebloeding zijn,of een innestelingsbloeding,of toch je menstruatie...Of het gaat vroegtijdig fout,een biochemische zwangerschap...het kan van alles zijn op dit moment.In het gunstigste geval ben je zwanger,en komt het daardoor,dat hoop ik voor je.
Ja, met die dpo en nod ben ik in de war... vergeef me daarvoor.. De donkerste test was bij mij op zaterdag 28 mei.. Kijk niet iedereen hoeft een knaller te hebben wil hij positief zijn, dit heb ik van een ander meisje. Zij kon nooit haar ei vinden, maar wat bleek, telkens als haar test gewoon donker was, maar nog lang niet positief bleek er wel een ei te zijn. Zij deed het altijd op het verkeerde tijdstip. (Ze kwam erachter doordat een echo uitwees dat haar ei al was geweest) Ik test trouwens 2x per dag en heb nog zonder dat ik het zei heel lang nog met de action getest.. Geen 2e streep meer te zien. Het is gewoon afwachten... Ik ga maandag weer een test doen... Als ik niet ongesteld ben geworden. Xx
Volgens de bijsluiter zou hij even donker of donkerder dan de controlestreep moeten zijn...anders is hij negatief.Gezien de rest van je verhaal hierboven,en je testen van 28 mei,denk ik niet dat je eisprong is geweest...
Op zich heeft pipo gelijk hoor dat beide strepen even donker of de teststreep donkerder dan de controlestreep moet zijn, maar officieel gezien heb ik dan ook geen positieve ovulatietest gehad. Die van mij kwam wel aardig in de buurt dus heel erg donker. Toch gaf hij idd op deze manier mijn eisprong aan (ben er bij gaan tempen om het zeker te weten) En nu zwanger en volgens de echo precies de eisprong gehad wanneer ik dacht. Dus in mijn geval en ik weet dat er hier meer meiden zijn die geen knaller op de action test hadden maar toch een eisprong. Wellicht had ik met een ander merk wel een knaller gehad
Als de testen de komende dagen gaan oplopen, dan is er kans dat je zwanger bent. Worden ze lichter en ga je niet erger bloeden dan nu, dan kan het een ovulatiebloeding zijn, maar dan zou je in principe over een kleine 2 weken dus moeten gaan menstrueren. Of het is een zeer vroege miskraam, maar dan moet je over een kleine 2 weken dus niet gaan menstrueren.
Iedereen bedankt voor jullie mening. Stokstaartje86: Ja precies, wat Pipo zegt klopt ook! Ze moeten beide even donker zijn, maar ik heb nog nooit 1 knaller gehad hoevaak ik ook testte... oja 1 jaar geleden 1 malig.. Ik testte standaard om 12:00 en om 16:00 soms laat in de avond ook eens. Ik heb Sensitest / Action / kruidvat en nog wat rare merken geprobeerd. Clearblue digital met knipperende smiley ook gedaan. Soms moet je gewoon op je gevoel afgaan en daarmee hopen dat je de plank niet misslaat. Nu al meer dan 26 uur laat van het roze verlies zonder stop ertussen. Vanmorgen leek het wel weer bruinig. Alleen het is nu weer roze. Gister had ik een hele pijnlijke steek in mijn bm.. Deze steek had ik een paar dagen terug ook al. Ik blijf gewoon lekker doortesten! Xx
Ik ga het zeker allemaal in de gaten houden. Zodra het game over is of juist niet, dan zal ik het hier plaatsen!
En de laatste in negatief gemaakt. Ik ben zo bang voor wat dat bloeden is. Het wordt steeds heviger (zonder stolsels).. Ik ben echt bang voor een bbz, die verhalen lees je ook overal. Alleen ik heb geen pijn.. Alleen lichte menstruatie kramp en rugpijn. Bovenste is gister, onderste vanmorgen.
Ik zie iig een duidelijkere lijn op je 2e test ookal met het blote ook. Ikzelf heb op de dag dat mijn nod was, 8juni, tot aan gisteren af en toe wat bruinverlies gehad zonder stolsels. Mijn testen liepen op en vanmorgen op de cb 2-3 wkn. Dat gaf me nog wat extra rust. Zelf heb ik ook wat steekjes die naar mijn lies doortrekken, maar dat schijnt er bij te horen? Ik hoop voor jou voor een goede afloop! Het enige wat je kan doen ben ik bang is afwachten en doortesten..
Hij loopt iig op. Ze zeggen dat je om de 2 dagen moet testen, dus dat is morgen. Ik ga proberen vol te houden tot maandag. Ik heb alleen geen kruidvat meer, wel een hoop andere testen, waar ik er ook allemaal 2 van heb. Zolanf ze oplopen mag ik hoop hebben toch?
Ik zie ze inderdaad op lopen en het streepje Is roze.... Ik duim voor Nog mooiere testen de komende dagen!