Zwanger na miskraam?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mykelti, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hoi dames,

Ik ben benieuwd of de dames die vrij kort op een miskraam weer zwanger zijn geworden, meer, minder of dezelfde klachten hadden.
    Ik weet dat iedere zwangerschap anders is, maar ik vraag me af of je lichaam het niet herkent als zodanig (dus snel na een miskraam) en dus bepaalde klachten niet geeft.

Ik zit in de eerste cyclus na de currettage en mijn borsten bv zijn niet kleiner geworden na die tijd. Dus als ik weer zwanger zou zijn, vraag ik me af of ik weer zoveel pijn aan mijn borsten zou hebben (qua groei e.d.).

Lang verhaal, maar ik hoop dat de strekking van mijn vraag helder is... :D

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

He mykelti

Ik heb op 22 april na 8 weken een miskraam gehad en op 22 mei weer een positieve test, ik ben zeg maar aan een stuk door zwanger geweest officieel ;)... Ik heb nu veel meer last van kwaaltjes ontzettend misselijk en mn borsten zijn veel pijnlijker dit had ik de vorige keer allemaal niet dus ik zie het maar als iets positiefs :D ben er iig heel blij mee :p

Verder merkte ik 10 mei eigenlijk al dat ik weer zwanger was want tussen de miskraam en bevruchting was mn maagzuur helemaal weg en toen was het er opeens weer etc.

3. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Bij mij zat er 2 maanden tussen. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik gezwollen borsten en veel last van misselijkheid.
    Bij de tweede zwnagerschap kreeg ik pas last van symptomen bij 11 weken.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoi
    ik heb op 14 febr een MK gehad met natuurlijk verloop en op 10 maar weer posi getest.
    in de tussentijd een test gedaan en toen was mijn hcg helemaal weg, de test was uiterst wit.

ook waren mijn borsten weer terug klein

bij de nieuwe zws zijn ze weer gaan groeien en het gevoel van zwanger zijn herkende ik meteen. ik wist al bijna een week voor de nod dat ik weer zwanger was.

wel was het heel duidelijk dat mijn baarmoeder nog niet terug in de oude staat was want je kon nu al heel snel zien dat ik zwanger was (ben)

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    3,330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik heb een vroege miskraam achter de rug... Is ook on topic, dus daarom sluit ik me bij deze vraag aan.

Ik heb namelijk die kenmerkende 'steekjes', die schijnbaar bij innesteling horen nog steeds... Herkent iemand dit?

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ik heb de eerste keer geen steekjes gehad, maar meer krampen. Die heb ik nu weer sinds vandaag, dus ben heel benieuwd over een paar dagen!
    Hopelijk voor jou raak! :)

Share This Page