Ik was vandaag boos op een 'vriendin' inmiddels heb ik alle contact verbroken dus ze is geen vriendin meer van mij. Maar ik voelde echt mijn bloed koken, dat had ik eerder nooit gehad. is dit normaal of is dat omdat ik zwanger ben???
Wat heel goed helpt op zo'n moment is om even in de vriezer te gaan zitten! Dan koelt je bloed weer wat af!
Ik snap het gevoel dat je bedoelt (kan het niet uitleggen), maar als je 't normaal niet hebt, denk ik dat het idd vooral door hormonen komt, hoor. Niks om je zorgen over te maken. Overigens wel uitkijken met radicale beslissingen als je zwanger bent, he...? Voor je het weet heb je een vriendschap beëindigd maar krijg je na je zwangerschap spijt (zal in dit geval waarschijnlijk niet zo zijn, maar wel iets om rekening mee te houden)
Misschien kun je de volgende keer even tempen, water kookt bij honderd graden dus bloed denk ik ook. Kun je even checken of het echt zo is!
Dat had ik ook toen ik zwanger was, ik kon echt een ravage maken als ik boos was zo erg was het. Haha .
Ach je bloed kan natuurlijk niet koken, dus mag je best flauwe grapjes over maken Denk dat je meer bedoelt dat je het heel erg warm kreeg? Ik denk dat dat gewoon door de hormonen komt.
'Mijn bloed kookt' is echter wel een oer-Hollandse uitdrukking, dus ik snap de reacties nog steeds niet. Maar zoals zo vaak zal het wel aan mij liggen...
Tis inderdaad wel een normale uitdrukking en vond de eerste paar reacties ook wel grappig eerlijk gezegd... op een gegeven moment worden ze inderdaad wat flauw TS: Komt echt door je zwangerschap! Ik heb het ook Zo werd ik dus onwijs boos (niet laten merken verder hoor) dat er in de winkel geen mandjes meer stonden en ik wel hélemaal naar de kassa moest lopen om er eentje te pakken Slaat helemaal nergens op maar op zo'n moment kookt mijn bloed dus ook
Heb ik net zo hoor. Ik word soms zo kwaad dat ik puur uit kwaadheid wel kan huilen. Ik voel die woede gewoon lichamelijk. Net of ik uit m'n vel wil springen Veel erger dan voor m'n zwangerschap, dus komt vast door hormonen. Verder idd een beetje overdreven, die flauwe reacties. Ik weet dat Hamis nogal eens raar uit de hoek kan komen, maar om dan maar gelijk dom te doen in haar topics is ook een beetje raar. Sla de topics dan over ofzo. Vond dit een heel normale vraag en 'bloed koken' is een heel normale uitdrukking.
Ik heb dat eingenlijk altijd als ik echt boos ben. Dan voel Ik mijn gezicht en handen helemaal warm worden, soort tintelen en als ik heeeel boos ben ga ik erbij staan huilen. Komt heul volwassen over, zucht..
Zoooooo herkenbaar...sinds ik zwanger ben kan ik echt heeeeul errug boos worden om uh soms zelfs niets en heb dan ook het gevoel dat mijn "bloed kookt van woede" shame on me Ik kan dus inderdaad boos worden als het vlees wat in de aanbieding was bij de ah ineens op is ow echt schaam me dood maar me kop trekt echt scheef en loop gewoon de winkel uit... ach ja hoort erbij
toen ik zwanger was sprongen de tranen mij soms in de ogen als ik boos was.. Dus tja.. hormonen helpen niet Je moet als je rustig bent even kijken of het reeël is dat je zo boos was op deze vriendin. Echte vriendschappen verbreek je niet zomaar, ook niet als er iets is gebeurd. Maar dat is zo afhankelijk van wat er is gebeurd