fout van de bank

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn pasje is verlopen kwam ik pas achter nadat ik dus niet meer kon pinnen en contact moest opnemen met de bank... ze zeiden dat er al een nieuwe pas was opgestuurd... ik dacht nou dan wacht ik nog ffe misschien is hij er vandaag... nog steeds niks dus en ook nooit een brief ontvangen ofzo... heb vandaag weer gebeld en wat blijkt nou? ze hebben mijn bankpas en die van mijn dochter naar een ander adres verzonden! ja mijn excusses zegt hij.. ja ik weet niet wat ik ervan moet denken maar vind het geen fijn idee dat een ander nu mijn bankrekeningnummer en pasnummer heeft... en die van mijn jongste dochter.... wat zouden jullie ermee doen? of stel ik me aan? en kan een ander daar niets mee? de pas moet nog wel geactiveerd worden dus ze kunnen er niet mee pinnen ofzo... maar toch zit het me niet zo lekker....

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Weet hij welke? dan kan hij bellen om het pasje terug te laten brengen! Dus dan moet degene wie het ontvangen heeft het brengen naar een hoofdkantoor.
    Het zou mij ook niet lekker zitten, maar zonder pincode kunnen ze je niets maken ;)

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lijkt me dat toen je belde naar de bank ze de pas gelijk geblokkeerd hebben!
    Dan kunnen ze er niets mee lijkt mij zo, maar ik zou ook helemaal gek worden van de stress. Handige harries zeg maar niet heus. Heb ook nooit begrepen waarom ze per post gaan. Ik weet nog dat je ze met een brief moest ophalen en id kaart.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Schandalig van de bank zeg!! Wie weet wie het in handen heeft.. Er zijn tegenwoordig genoeg mensen die vanalles met een pasje kunnen zonder pincode (skimmers bijv ) ik zou anders eventueel nieuwe pasjes met nieuwe pin aanvragen?

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ook skimmers kunnen niets zonder pincode ;)

Maar evengoed: passen laten blokkeren en nieuwe aanvragen. Snap uberhaupt niet waarom die medewerker van de bank dat niet gedaan heeft.

6. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    een nieuwe pas is nu onderweg naar mijn adres... de rekening kan ik nu niets mee omdat mijn oude pas het niet doet en de nieuwe pas eerst geactiveerd moet worden met een nieuwe pincode... de man van de bank die ik gesproken heb deed zich er erg makkelijk vanaf nadat ik vroeg hoe hij van plan is mijn pas die verkeerd verzonden is terug te krijgen. "ach mevrouw die pas hebben ze waarschijnlijk allang weggegooid". nouja!!!! ik heb direct een klacht ingediend bij de bank en ga er morgenochtend heen. kan nu dus ook niet zien of mijn rekeningen eraf zijn gegaan en wat het saldo is.. laat staan geld opnemen....

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Schandalig zeg. Wie zegt dat die mensen die pas hebben weg gegooid, je weet nooit wat voor mensen het zijn. Zou ook zeker een klacht indienen.

8. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja idd schandalig! ze gaan er maar voor zorgen dat die pas terecht komt...

9. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Behoorlijk vreemd antwoord! Wat een pannenkoek, hoe kun je daar nou vanuit gaan, weet jij veel wat voor mensen het zijn die jullie passen in handen hebben.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    wat een raar antwoord van die medewerker en wat goed dat jij een klacht hebt ingedient.
    Ik zou het ook geen lekker idee vinden dat iemand met een pas met mijn gegevens rondloopt..
    Ik denk dat ik het er zo niet bij zou laten

11. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja maar het word nog mooier.... ben dus bij de bank geweest en mijn verhaal voorgelegd... zegt dat mens, ja sorry mevrouw maar dat is uw eigen verantwoordelijkheid...!! dus ik zeg pardon? De bank stuurt mijn pasje naar een ander adres en dat is dan mijn fout? heb dus geeist dat er iemand bijkwam die boven haar stond... uiteindelijk doordat de rij te lang werd en iedereen dat hoorde kwam er een ander aan.... ze kunnen dus mijn pasje niet terug krijgen van dat andere adres. dus mijn vraag was wat ga je eraan doen dan? ja zegt ze maar ze kunnen echt niets met die pas... nee misschien niet maar ze hebben wel mijn bankgegevens! ben daar echt schofterig behandeld hoor... ik was er met mijn dochter dus heb het even zo gelaten en heb mijn hele rekening leeggehaald daar en ga een andere aanvragen bij de ING... dit was de ABN Amro.... slechte service daar en erg klantonvriendelijk..... bah baal er enorm van dat ik niet serieus genomen word.,... is het dan echt zo raar dat ik het geen prettig idee vind van die pas?

nu kan ik ook nogeens 2 weken wachten op een nieuwe pas en in die tussentijd dus niet zien of mijn rekeningen eraf zijn... erg fijn weer.... kan het wel via een andere rekening doen maar toch vind ik het niet kunnen...

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    bij het hoofdbureau een klacht in gaan dienen! Zou ik echt doen..
    Ik snap best dat ze het niet met opzet doen, maar dan het op die manier oplossen...

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ach dat heb ik al gedaan en je krijgt gewoon zo gelul mailtje dat ze er verder niets aan kunnen doen dat die pas nu ergens anders in huis ligt en dat ze er toch niets mee kunnen....

weet het verder ook niet maar weet wel dat ik deze rekening ophef nadat ik bij de ING zit...

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zo echt een verhaal voor Kassa!!!
    Leg ze het eens voor. Niet normaal dan.

Share This Page