ja die flauwe reacties lees ik niet eens meer mensen hebben geen leven blijkbaar gaan ze zo raar doen. Maar ik weet niet hoe ik dat gevoel kan uitleggen maar ja zoals iemand hierboven schreef, netalsof ik ieder moment uit mijn vel kan springen idd.
Als ik erg kwaad ben ga ik huilen, of stem verheffen.. en soms ergens tegen aan trappen Tja, maar dan ben ik super super pissed (en dat wordt ik niet snel) Wel wordt ik kwaad van onrecht, en wanneer ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppen. (dan ga ik op 100 graden) Dus nee, raar is het niet.. alleen vervelend voor jezelf Sterkte ermee!
Herkenbaar, maar heb het ook als ik niet zwanger ben. Wel verschil met waarom ik boos ben, ik word wel minder snel boos zonder hormonen.
@hamis, waarschijnlijk werk je de flauwe reacties zelf ook wel een beetje in de hand. zelf heb je ook reacties die zo zijn en soms nog wel grover. verder komt het gewoon door de adrenaline dan ben je gewoon echt heel boos en aangezien hormonen niet echt helpen je rustig te houden zul je sneller boos zijn
herkenbaar TS! enne ik heb het erger nu met mn zwangerschap maarre ''vriendschap verbreken'' is nogal wat hoor..... Hoop niet dat je dat in een opwelling hebt gedaan!
Volgens mij heb jij sowieso al een kort lontje, afgaande op je reakties die je op het forum geeft. Je "ontploft" vaak dus kan me voorstellen dat je bloed dan ook heel snel kookt. Van gif, zeggen wij hier. Je bent dan zo boos dat je je niet meer jezelf voelt. Of dat normaal is? Geen idee, ik heb het niet zo snel. Ik word wel boos maar blijf meestal wel rustig.
volgens mij staat TS nogal bekend? tis mij nog nooit opgevallen iig haar reacties in andere topics... maar goed , laten we dit topic ook gezellig houden toch? ze stelt nu toch een normale vraag? enne TS ik kan ook behoorlijk driftig zijn.... stoom komt dan figuurlijk wel uit mn oren! dus tja... wat dat betreft bereik ik dan het kookpunt!!!
Ja de reacties zijn in het begin ach als er 1 schaap over de dam is.... maar zelf kan je er ook wel wat van dus niet zo doen. ik hoor wel vaker dat het door zwangerschap komt maar ik heb er NOG geen last van...misschien komt dat nog? net als dat mn nichtje alles bij elkaar jankte op een verjaardag "ja hormonen he" ik kan me er nu nog niks bij voorstellen! ik moest wel vaker tot 10 tellen zonder zwangerschap
Tot tien tellen is wel een optie.. Het lijkt wel moeilijk, maar dat is het niet. Mijn bericht komt ook vreemd over, het is niet zo dat ik hele dagen tegen dingen aan zit te schoppen hoor! haha. Ik heb 1x keihard tegen de deur getrapt (was ik 20) en tja, dat ging best hard. Toen was ik zo ontzettend pissed op iemand, dat dat uit reflex ging. Gewoon proberen af te koelen, tot tien tellen (langzaam) Dat je hierom een vriendschap hebt gestopt, ik hoop dat je er geen spijt van krijgt.
Mijn bloed kookt normaal niet zo snel, maar toen ik zwanger was had ik daar veel sneller last van. was echt van de hormonen. Maar een vriendschap heb ik er nooit door verbroken. Dan moet er echt wel meer aan de hand zijn dan een onenigheid of een ruzie.
Nee het komt niet door mijn zwangerschap dat ik de vriendschap heb verbroken hoor, ik heb besloten om mensen die niks toevoegen aan mijn leven uit mijn leven te gooien negatieve energie kan ik niet gebruiken ik wil graag positieve mensen om me heen. en heb er ook geen spijt van dat ik dat heb gedaan.
nou nee eigenlijk niet , volgens mij is het juist andersom maargoed wil niet weer een discussie voeren.
En als die positieve mensen eens een moeilijke tijd hebben en dan niets kunnen toevoegen aan je leven?
Het is altijd lastig om een reactie te geven op zo'n beknopt verhaal. Als ze echt niks aan je leven toe zou voegen...zou je bloed er ook niet om hoeven koken toch? Mensen die je niet zoveel doen, daarmee hoef je het contact niet eens te verbreken..dat laat je gewoon subtiel "doodbloeden". Omdat jouw bloed wel "kookt" denk ik dat het je zeker nog wel wat doet. Slaap er nog een nachtje over en ga eens bij elkaar langs. Niet bellen / mailen of sms'en...echt langs om eens echt te praten.
caithlin nee die vriendin heeft geen moielijke tijd ze heeft het juist hartstikke goed maar altijd aan het zeuren soms zit ze d'r mee wanneer ze een zoutstrooier heeft besteld en die niet op tijd is gekomen ,oo dan heeft ze echt een groot probleem joh , altijd verzint ze wel wat om er over in te zitten.
dat is idd erg energie vretend.... ik ken ook zo iemand , maar heb het meer op zn beloop laten gaan.. zoals Elmo beschrijft!
ja elmo ik wil er ook niet al te veel over kwijt snapje maar ik had haar dus alvast uit mijn msn en hyves enzo verwijderd en dat had ze dus gemerkt en toen kwam ze bij me van ja hoe durf je mij te verwijderen enzo toen werd ik dus kwaad en eerder zei ze ook nog dat ze dacht dat ik een miskraam zou hebben dat vond ik echt heeeeeeel raar dat zeg je toch niet!!
haha ja ella jij snapt me tenminste, ze heeft geen problemen maar altijd van die kleine dingetjes verzinnen om er over in te zitten dan denk ik mens doe normaal!!! er zijn veel ergere dingen in de wereld om er over in te zitten!!
Daar kan je toch ook gewoon over praten in plaats van iemand overal van te verwijderen waar ze zelf geen weet van heeft. Vind het niet zo gek dat ze dan bij je komt en om uitleg vraagt...