bloed kookt wanneer ik boos ben is dit normaal?

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Feb 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja idd , soms hebben mensen dat...
    en soms wordt het dan net even teveel....
    en het kost gewoon erg veel energie....
    soms is het dan beter om wat afstand te nemen....
    miss is ''verbreken'' wel weer een hele grote stap , maar even een tijdje wat afstand nemen , is niks mis mee toch?

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik wou haar hart niet breken snapje maar gister heb ik ook de reden gezegd en toen was het ik ben 1 van de gelukkigste mensen op aarde hoe durf je tsjaaaaaaaa dan ga ik over de rooie hoor

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ella lief van je dat je dat zegt maar ik denk niet dat het weer goed komt en het hoeft ook niet van mij . Ik heb geen energie meer voor zulke mensen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe jij durft (sorry maar heb je zin 3x gelezen)....hoe je wat durft?
    Kritiek op haar te hebben?
    Als ze dat zei: dat ze de gelukkigste op aarde is, dan was dat toch juist een mooi moment om het gesprek aan te gaan.

Als ze inderdaad 100% happy is, is het misschien niet gek dat ze dan valt over een bestelling die te laat is.
    Ze heeft immers verder niks om zich zorgen / druk over te maken.

Ik praat het niet goed! Maargoed, als zij zo is...

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja om kritiek te hebben en eerder zei ik ook altijd tegen haar meis je maakt je zorgen om niks , waarom heb je zoveel stress etc dat heb ik altijd tegen haar gezegd maar ze luistert niet. En ja maar ik bedoel niet fftjes zeuren maar de hele dag zit ze daar dan over in netalsof de wereld is vergaan zegmaar dat is toch overdreven?? ????

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Je zegt dat je haar hart niet wilt breken, dus stiekem doet het je toch wel wat. ;)
    Ik zou eens rustig een gesprek met haar aangaan, al is het daar nu wel een beetje laat voor gok ik. Als er nooit wat tegen haar gezegd is, dan kan ze ook ergens geen weet van hebben.

Mijn vriend zegt ook 100x per dag dat ik me niet zo druk moet maken en toch doe ik het. Dat zit er gewoon in, helaas.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja essenhout tuurlijk had ik deze ruzie liever niet gehad maarja het is al gebeurd maar misschien moet er ff een tijdje overheen dat we dan misschien nog rustig kunnen praten

8. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het toch opgelost kan worden, lijkt me niet fijn om zo'n ontzettende ruzie te hebben met iemand. :)

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ruzie hoort erbij,we kunnen niet allemaal maar vriendjes blijven tot in den treuren terwijl je iemand eigenlijk beu bent.

dus lekker laten koken dat bloed,wordt vanzelf minder hoor,en je hormonen zullen ook een handje meehelpen denk ik!

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja dat hoop ik ook!
    niks aan om zo'n ruzie te hebben!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bedankt meiden!!

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hormonen of niet ik heb dit ook hoor! Als iemand me het bloed onder de nagels haalt dan kook ik ook van woede, ik snap helemaal wat je bedoelt!

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

thnx dani :)

14. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

ben het met je eens. het gevoel ken ik niet maar wel dat mijn hart 10.000 keer sneller klopt en ik haast in ademnood zit, maar ja dat is de adrenaline;)

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Nou mijn bloed kookt weleens over:D
    heb 2 weken terug me laptop tegen de muur aangeknalt
    en ik ben niet eens zwanger hahaha

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaaaaa jij hebt het goed omschreven:D

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ celia zonde van je laptop :D

18. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    idd wel zonde maar heb een nieuwe gekregen..was zijn fout uiteindelijk;)

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahahah das nog beter:D

20. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    als ik echt boos ben kan naar mijn gevoel ''mijn bloed wel koken'' dan word ik helemaal rood en zo pissed off he....dan kan er 't beste niemand bij mij in de buurt komen...heb sowieso een vrij kort lontje...

Share This Page