Ja een jochie! En gelijk goedgekeurd!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jajo, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja dames, ik ben zo enorm bij! Gister met 14+2 bij Femme in Amsterdam een geslachtsbepaling gehad en het wordt een jongetje! Ze hebben hem gelijk van top tot teen nagekeken(hersentjes, neusbotje, gesloten lipje, doorbloeding van nieren en hersenen etc etc) en alles was goed! Ze verwachten nu geen gekke dingen meer op de 20'weken echo. Zo bijzonder!

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    En ook even 3D gekeken!

3. aninaja

aninaja Niet meer actief

Gelukkig maar! Leuk een jochie :D nu kun je shoppen

4. Justme87

Justme87 Actief lid

16 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi zeg, gefeliciteerd!

5. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Gefeliciteerd! je gaat wel een 20 weken echo laten maken?

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat leuk gefeliciteerd.. Ik heb vandaag ook een pretecho gehad en ik krijg een meisje. Bij mij was ook alles goed maar wil alsnog wel de 20 weken echo om het echt zeker te weten. Maar zal zeggen geniet van je zwangerschap

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja die doen ze in het ziekenhuis bij de gyn, vind het prettig dat zij ook nog even kijken.

Ben vandaag gelijk wezen shoppen 😁

8. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    Leuk joh, gefeliciteerd :) Ik weet het overmorgen, dan zet ik het meteen ff op de FB pagina :)

En hier natuurlijk ;)

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Super leuk! Alleen op dit termijn kan eea nog niet worden uitgesloten hoor :(. Veel dingen wel, maar veel dingen ontwikkelen ook pas veel later.

Ik moest zelfs met 19 weken nogmaals terugkomen, omdat hij voor bepaalde dingen nog ietwat te klein was om goed te beoordelen.

Maar super fijn en van harte gefeliciteerd!

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Gefeliciteerd!
    Ik wilde ook wel even "waarschuwen" dat dit niet hoeft te betekenen dat er met de 20-weken niks meer uit kan komen.
    Klinkt een beetje als een dooddoener, maar zo bedoel ik het niet.
    Er wordt nog naar zoveel meer gekeken met 20 weken.
    Ik ben altijd nogal van de voorzichtigheid en rekening houden met slechte scenario's.
    Wij hebben met 14 weken ook een geslachtsbepaling gehad bij een echoscopiste die ook medische echo's maakt. Alles zag er goed uit, voor die termijn!
    Met 20 weken toch iets verontrustends gezien waardoor we een week later voor een guo in het Erasmus zaten.

Het liep allemaal goed af. Maar ik ben bang dat je een extra harde klap in je gezicht krijgt als er met 20 weken toch iets gezien wordt...

11. Mamma28

Mamma28 Niet meer actief

Leukkkkk!!!

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He dat klinkt dan toch weer een stukje minder zeker dan de verloskundige zei. 19 januari dan maar afwachten voor de 20 weken echo.

13. Bloem178

Bloem178 Lid

9 jul 2015
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jouw zwangerschap en wat leuk dat het een jongen is!

De meeste zwangerschappen gaan goed en de meeste kindjes worden gezond geboren. Houd je daar aan vast.

Ik ben het wel met de anderen eens dat de verloskundige een zeer gewaagde uitspraak heeft gedaan. 14 weken en een baby 'goed keuren' is echt veel te vroeg. Idd de grote afwijkingen of aanleidingen om verder onderzoek te doen waren waarschijnlijk wel aan het licht gekomen, dit hoort een verloskundige te weten in plaats van die voorbarige uitspraken te doen.

Nogmaals houd je vast aan het idee dat het meestal goed gaat en sowieso kan geen één echo alles uitsluiten.

Een fijne zwangerschap gewenst!

Deel Deze Pagina