Hoi Meiden, Nou aangezien die andere erg rustig was en we nu dus weer opnieuw de behandelingen in gaan dacht ik begin maar een nieuwe Wij gaan in week 17 weer beginnen met ons tweede icsi de eerste icsi is helaas mislukt op wachtdag 12 en had geen eskimo's helaas nu aan het opladen voor de tweede behandeling en lijkt me weer fijn om verder te kletsen dus meiden wees weer welkom
Heeey Mistery, Ik ben er ook weer bij hoor! Wat is er allemaal met jou aan de hand geweest? Fijn dat je weer van start kunt met de 2e behandeling! Ik ben gisteren begonnen met de neusspray voor een evt. terugplaatsing van 2 cryo's half mei... spannend!
He meiden, Ik meld me hier ook weer hoor! Wij horen 19 april wanneer we weer verder mogen, Hopelijk zo snel mogelijk! Mistery veel succes! Duim voor je meis.... Voor jou ook Kimmie!
Hey Kimmie, Jeetje zeg nou hoop het echt voor je ja die overstimulatie echt sneu had het wel mee gelezen hoor.. Nou ja het is zo veel kimmie maar goed blijf weer positief vind het wel weer moeilijk maar we moeten gewoon keer. @ Char meis ook de eskimo;s niks geworden ? moet je weer helmaal opnieuw? @ Ingrid gezellig dat je weer mee leest gaat het goed met je buikje? hebben jullie dat ook ? We gaan dan nu voor de tweede keer en gelukkig hebben we een heel goed gesprek gehad in het ziekenhuis maar je doet er zoveel voor en het wil nog niet echt lukken ik heb echt nog steeds het onzekere gevoel van gaat het wel lukken en ben nog zo bang en onzeker er over hoe gaan jullie daar mee om ik weet dat ik ongeveer eind april weer mag beginnen zal even een nieuwe lijst maken ook ________________________________ eerste ICSi mislukt en geen eskimo's op voor de 2 ICSI Tijd heelt geen wonden. Tijd leert je leven met verdriet. En wachten... zeer geduldig... tot je weer schoonheid ziet.
Mistery(29) : 1ste ICSI poging mislukt eind april voor 2e ICSI behandeling Char (28) : 1e ICSI poging St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie: MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Echo afspraken Terugplaatsing/Testen Zwanger/Niet zwanger INGRID1979 __________________
@Mistery nee wij hebben nog 5 embryo's over,maar moeten even afwachten wanneer de arts het beste vind wanneer we weer verder kunnen na een vroege miskraam. Maar ik ken dat ook hoor die angst,van het gaat nooit meer lukken om zwanger te worden of ik zal het wel weer verliezen! Ik denk dat die angst voor ons die in deze situatie zitten heel normaal is....Maar het maakt je idd heel erg bang!
Mistery ik denk dat t normaal is dat je onzeker bent. Ik heb en had dat ook. Voor jou is het waarschijnlijk erger als voor mij nu. Want ik heb het geluk al dat we al een wondertje via isci hebben mogen krijgen. Maar die gevoelens zijn gewoon normaal. Ik ben constand bang dat het niet gaat lukken. Dan denk ik. Een eerste is gelukt. Dus misschien is die tweede ons gewoon niet gegunt. Ik wil ook niet jaloers zijn. Maar kan soms van streek raken als weer iemAnd in onze ongeving zo zwanger is. Ach ja. Probeer vertrouwen te houden!
@ Jessy dat jaloerse gevoel is niet gek hoor! Mijn beste vriendin kan ieder moment bevallen en ondanks ik heel blij ben voor haar en het ook leuk vind als haar kleintje er straks is,doet het mij toch ook wel pijn....dus jaloers zijn is in onze geval niet zo raar hoor!
Hoihoi! Ik ben er ook weer bij! Kimmie, wilde je iets tikken? Zie ... staan. Ingrid, fijn dat het goed met je gaat en erg fijn dat je ons blijft volgen. Onzekerheid heb je eigenlijk altijd wel. Wij misschien een beetje meer omdat we zoveel meer voor een kindje moeten doen en soms ook laten. Blijf positief denken en joh, wat helpt het kletsen op dit forum al veel. Vandaag mijn vrije dag. Manlief heeft de tegels voor en achter met de hogedrukspuit bewerkt en goh, wat zijn ze kleurrijk. Ik heb de keuken onder handen genomen en die is nu ook heerlijk schoon. Genoeg voor elkaar en dus even hier spieken. Knuffels aan iedereen.
Mistery(29) : 1ste ICSI poging mislukt eind april voor 2e ICSI behandeling Char (28) : 1e ICSI poging St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie: MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 1, 3, 4 apr fm, 6 apr punctie, 9 apr tp van een 9 cellige emmy!! Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Echo afspraken Terugplaatsing/Testen Zwanger INGRID1979 Niet zwanger
Waarschijnlijk dat Kimmie... mij er alleen bij heeft gezet! Tuurlijk blijf ik jullie volgen! Hier schiet het enorm op, 36 weken zwanger. Spannend hoor...
Gaat zo hard idd... ja alles is klaar voor de kleine, maandag en dinsdag nog even huis poetsen en dan ben ik er klaar voor en kan ik gaan genieten van mijn verlof! Hihi... tijd gaat snel Jessy... en jullie idd alweer voor de 2de. Weet nog dat we foto's van ons trouwjurken uit aan het wisselen waren omdat ze zoveel op elkaar leken... en nu gewoon zwanger, een kleine, en alweer in de MMM
Haha inderdaad ja. Onze prachtige trouwjurken!! Vind het wel zo leuk ook dat je nu bijna uitgerekend bent. Ik volg ook alles als ik iets lees van je. Want ben altijd zo benieuwd hoe het met je gaat! Maar wel lekker lekker helemaal klaar! Het probleem Is. Dat had ik. Je bent zo ve klaar voordat je bevalt dat je zo weer overnieuw kan beginnen. Haha
Mistery(29) : ICSI 1 mislukt. Char (28) : 1e ICSI poging St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Echo en punctie afspraken Terugplaatsing/Testen Zwanger Ingrid: uitgerekende datum --> ?