ja is het ook wel.. is ook niet lullig bedoeld hoor daarom zet ik er haha achter maar oke.. vraag het mezelf gewoon af, omdat ik het mezelf ECHT gewoon niet voor kan stellen.. zeker niet met de bevalling in zicht (DOODENG) sta daar echt doodsangsten voor uit, dus herken wel angst hoor
Ja dat is nu het gekke daar ben ik dan niet zo bang voor als dat stomme bloed prikken . slaat helemaal nergens op .
Ik ben nog helemaal niet bezig met de bevalling. Ja ik vind het wel eng, maar dat is nog zoooo ver weg.
Haha gek he.. iedereen heeft angsten, ik herken het zeker wel! Droom nu al vaak zat over (een dramatische) bevalling
Nou ja, ik weet bijv nu ook al dat ik met 30 weken weer bloed moet prikken. Gelijk even nagevraagd toen ze me het 1e formulier gaf. En toch ben ik daar nu nog niet bang voor. Dat komt pas over 15 weken, dat zie ik dan wel weer.
Ja naja zo moet je ook denken, anders voel je jezelf zolang klote! Ik praat het mezelf ook gewoon aan hoor, heel stom.. terwijl de bevalling misschien wel 100% meevalt!
ik weet niet meer hoeveel buisjes ze hebben afgenomen. het was voor mij de eerste keer dat ze het uit mn arm haalden en ik had nog het geluk dat ik een stagaire had. heb dus een week lang last gehad van die arm want ze had een spiertje geraakt. verder vond ik er niet zoveel aan. ik moest met 30weken weer laten prikken omdat ik een negatieve resusfactor heb en toen ging het wel goed. liefs doris