Heey, Nou heeft me dochter al zeer regelmatig oorontstekingen gehad maar met buisjes eigenlijk nooit. (3x buisjes gehad) maar nu dus wel. Buisje zit er nog in en oorontsteking dus het oor loopt, zodanig dat de druppels op dr schouders zitten. Ab oordruppela afg vrijdag gehad. Maar nu zit er al 3 dagen wat bloed door ht pus heen. Kan dit kwaad? Ook heeft ze nog steeds lichte koorts 38.2 . Zou ik morgen nou weer de ha moeten bellen? Ze voelt zich verder wel goed.
mijn dochter heeft bijna 3 maandelijks oorontstekingen met bloed, ze heeft ook buisjes, misschien heeft het met de buisjes te maken? Onze huisarts schrijft bij zo'n bloed loopoor altijd antibiotica voor maar hij geeft verder niet aan dat het dan verder onderzoek nodig heeft. Ik zou zeker even overleggen in ieder geval.
Onze dochter heeft nog steeds regelmatig een Loopoor, Wij moeten altijd 1 week afwachten, dan 1 week sofradex en dan 5 dagen ab druppels, maar elke keer opnieuw werkt dit niet en krijgt ze na 3 weken Loopoor toch een kuurtje Maar ze heeft nog nooit bloed bij het pus gehad dus ik zou toch even bellen, misschien dat het bloed omdat ze het opgedroogde pus eraf krabt ofzo ? Dit heeft dochter wel eens, dan word ze in de ochtend wakker met opgedroogde pus in de oren en dit krabt ze dan kapot en in haar oorschelp zit dan een beetje bloed dat zich mengt met het pus maar wij konden wel heel duidelijk zien na het schoon maken dat het dus kapot gekrabt was en dus niet uit het oor kwam
Tnx hippo, nee ze krabbelt niet aan dr oor en t druppelt flink en dat vegen we weg en zien we dat ee bloed doorheen zit.. Ga morgen wel even bellen met de ha ass
Hiereen ervaringsdeskundige. Vroeger zelfvaak een oorontsteking gehad. Bij bloed altijd de arts bellen, maar na plaatsen van buisje mag het wel een paar dagen, maar als het langer aanhoudt moet je de arts bellen.
Tnx schaapje, buisjes zijn half jaar geleden al geplaatst dus dat s het niet komt echt van de ontsteking af