Ik ben nu ruim 27 weken en heb een grotere buik dan bij mijn eerste twee zwangerschappen. Veel mensen denken dat ik al tegen de 40 weken aanloop. Wie had dat ook en vooral: stagneert dat op een gegeven moment of wordt m'n buik een luchtballon? Iemand vergelijkende foto's?
Nou inderdaad, je buik is niet echt klein haha. Hier geen ervaringen, maar ik hoop voor je dat het te doen blijft
Hey bioluun, Ik loop ook met een luchtballon rond hahaha. De afgelopen dagen toen het zo warm was liepen andere mensen voor mij te zuchten en te puffen. Ik hoop dat het op een gegeven moment toch wat rustiger aan gaat groeien want ik ben maar een klein mensje en heb nog 12 weken te gaan.
Zo lellebel dat is ook een behoorlijke buik ja. Jij loopt net iets voor op mij en ook een derde dus ik zal je wel ongeveer volgen
Dat is een flinke buik Dit was mijn buik een paar dagen geleden, ben nu 27w2d Eerste kindje, dus waarschijnlijk niet te vergelijken, maar hopelijk heb je er wat aan.
28 weken en 36 weken. Zoals je ziet is buik nog veel bijgegroeid.. bij de tweede was ik wel het zwaartst van buik
Bij mij groeide het die weken erna nog lekker door. Aan het eind waren zelfs de positieshirten te kort :/ Geen foto's bij de hand nu maar ik kreeg ook vanaf zo'n 6maanden te horen of ik al bijna moest bevallen
Jeetje wat een toeters dames! Wel mooi om te zien, maar ziet er wel pittig uit ook. Hier toch echt minder dit, wel tweede zwangerschap en tweeling zelfs.
Ojee emlilo! Daar schrik ik toch wel een beetje van. Had je niet ontzettend veel last van die buik? Ik weet dat veel mensen het mooi vinden, maar kan me niet voorstellen dat je er echt blij van wordt... Toch3 ook zon buik? Ook in de zomer? Ik hoop toch echt door te kunnen blijven werken tot 4 weken van te voren. Zou je nou ook eerder bevallen met zon buik? Billy jij hebt ook al een flinke inderdaad. Maar gelukkig hoef jij niet heel de dag de opmerking 'weet je zeker dat het er geen twee zijn?' te horen
Hoe zwaar het ook was, ik vond hem geweldig Ik ben blijven doorwerken tot een week voor mijn bevalling
Dit is mijn buik met 26.5 weken van het vierde kindje. Ik vond die van mij al enorm, hoop dat jullie er niet al te veel last van hebben. Vooral met de hitte.
Wauwe bioluun mooi.. Maar snap je wel.. ik was bij mijn 2e zwangerschap ook zo als jij nu.. en groeide ook nog flink bij.. Was echt gigantische.. en dit had voor mij heel veel nadeel voor mijn bekken. Gelukkig was het bij robin winter.. Moet wel zeggen dat ik na 2 wkn na bevalling die buik ook snel weer kwijt was. Wat zegt de vk van de groei van je buik?
Lindy de vk vond hem ook erg groot maar het kindje voelt niet groot en ook niet abnormaal veel vruchtwater. Dat is wel fijn om te horen. Over 2,5 week de Groeiecho.
Okaj gelukkig maar ik had bij robin te veel vruchtwater en uit eindelijk was meneer 3940 gram.. Dat verklaarde mijn buik zeiden ze toen 😇 Ben benieuw over 2.5 week meisj Komt vast goed 😍
Hoi Bioluun, Hier ook een gigantische buik en ook zwanger van de derde. Echt dagelijks krijg ik er opmerkingen over. Word er eerlijk gezegd nogal geïrriteerd van (lang leve de hormonen). En ja, het groeit ook nog door. Ik heb me er maar bij neergelegd. Het is wat het is en straks is het weer voorbij Het is allemaal voor een goed doel! Sterkte!!!!!