Dag dames, Mijn beste vriendin is aan het stressen want ze moet volgende maand op evaluatiegesprek bij het U.W.V. Ivm W.W. Ik word er mee lastig gevallen want ik zit toch thuis whaha maarreee kan iemand me helpen om haar uit te leggen dat het niks engs is? Ik persoonlijk denk dat ze gewoon haar sollicitaties moet laten zien en cv en dat ze gaan bespreken hoe ze vacatures zoekt?! Ik weet dat er hier heel wat dames, helaas, in de W.W. zitten dus ik dacht misschien kunnen jullie beamen wat ik denk? Of aangeven wat het is ?! (Ben zelf gewoon tbm dus geen ervaring met U.W.V. hahaha).
Dat gesprek stelde bij mij geen ene ruk voor. Ze vragen hoe het gaat en of je een idee heb waarom het niet lukt om werk te vinden, dan bekijken ze je cv en vragen of ze je kunnen helpen of in wat voor sector je graag zou willen werken nav je werkervaring. Valt allemaal best mee!
Dit dacht ik dus al. Zij zit helemaal van ja maar denken ze dan dat ik niet wil werken bla bla.... Ik zo muts serieus je solliciteert 2x pw kom op....
Ik moest alles mee nemen van voorbeeld brief enz maar dat vroegen ze niet eens naar. Ze zagen dat ik goed gevarieerd solliciteerde dus dat was prima. Ik stond binnen 15 min weer buiten. Terwijl het zo'n 45 min zou duren. Komt goed zeg maar; )
Zoals ik van haar begrijp solliciteert ze echt van mbo tot hbo en van docent tot waar ze daadwerkelijk in is opgeleid. Dus ik zal zeggen dat ze zich geen zorgen moet maken!
Ik moest een sollicitatie brief mee nemen en mijn cv. Alles was prima zei ze en toen stond ik weer buiten..
Stelt niet veel voor. Mijn man moest een sollicitatiebrief meenemen en zijn CV. Ze hebben even heel snel naar zijn CV gekeken en gevraagd wat hij deed om werk te vinden. Hij deed alles zoals het moest dus konden ze niet meer voor hem doen. Na goed 10 minuten stond hij al weer buiten.
geen zorgen als ze gewoon doet wat ze moet doen en het liefst wat extra. ze doen een cv check en misschien sollicitatiebrieven doornemen, stelde niks voor