Jeetje, goed nieuws nu!!! gelukkig!!!! Nu lekker even tijd voor jullie zelf en hem even flink verwennen, haha.
Wat een goed nieuws!! Heel fijn! Nu hopelijk bijkomen en de afgelopen periode een plekje proberen te geven. Geniet van en met elkaar!
Dank je! Kreeg net een brief van het ziekenhuis binnen dat hij op controle moet volgende maand. Ik merk dat ik het weer erg spannend vind en het weer eventjes bovenkomt...
Fijn dat het uiteindelijk allemaal mee viel. De spanning zal denk ik elke keer wel zijn, je weet toch dat het 80% kans is dat het terug komt. Laten we hopen dat hij bij de 20% hoort. Veel succes en sterkte alvast.
Oh die spanning houd je altijd meis. Of het nu over een half jaar is of nog langer je houd spanning. Sterkte met wachten maar weer. Hoe voelt hij zich verder?
Het blijft ook spannend hoor, ik loop al sinds 2008, eerst elk half jaar en vanaf dit jaar 1x per jaar. Zit ik in die wachtkamer en dan denk ik ook: stel je voor hè dat arts zegt... je moet toch weer een echootje laten maken want er lijkt iets te zitten wat er niet hoort... Is nog nooit gebeurd hoor gelukkig maar goed, ik ben ook elke keer weer zenuwachtig. Veel sterkte verder hoor!