Hoi allen, Het is waarschijnlijk een hele stomme vraag , maar heb me tot 2 maanden geleden nog nooit bezig gehouden met zwangeer zijn en allerlei vragen rond om heen. Vanaf woensdag begin ook met testen, maar ik ben zo zenuwachtig.. Vooral omdat het mijn eerste ronde is. Als ik nou maandag al de test doe en het is positief, zou dat dan later veranderen naar negatief (dus een vals alarm? ). Net zoals bij een negatieve test wat enkele dagen naar de Nod positief wordt ? soesjeO6
nee hoor geen domme vraag!!!! in de meeste gevallen zal een test geen valse positieve uitslag geven..tenminste niet zoals andersom (eerst nega en dan posi..dit komt namelijk omdat de HCG in je urine dan nog niet zo hoog is, hcg is een stofje in je lichaam bij zwangerschap en bouwt zich steeds verder op) Het kan wel zijn als je veel te vroeg test dat het vruchtje toch verloren gaat en de zwangerschap niet blijft. over het algemeen geld toch echt; Als je 1dag voor je nod positief test zal de test na je nod (zeg maar 2 dagen later) alleen maar nog positiever zijn!!! Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd..Succes met testen