Hoi, Ik heb een vraag, wij gaan over een week of twee weer aan de klus zeg maar. En ik ben nu benieuwd hoe lang het zal duren voor we weer zwanger zijn, bij de eerste was het 6 maanden. Hoe lang duurde het bij jullie de eerste en de tweede keer (of derde) Groetjes...
Heb eerst een miskraam gehad, toen was het de 2e maand raak. Daarna bij Kyllian 1e maand raak en nu bij de 2e ook weer de 1e maand raak. Erg vruchtbaar dus Maar het zegt volgens mij niet zoveel hoor, de 2e kan maar net veel korter of langer duren, je weet het niet.
Bij de eerste: 3de ronde raak De tweede: 10de ronde raak (maar gaf nog borstvoeding en dat kan van invloed zijn geweest alhoewel mijn cyclus gewoon regelmatig was) Toi toi toi, hoop dat het snel raak is voor je!
hier ben ik na 3 maanden zwanger geraakt. Ben nadat ik gestopt ben met de pil twee keer ongi geweest. 1e keer na 25 dagen, 2e keer na 27 dagen...en daarna niet meer.
1e keer zwanger na 1e ronde (mk 11weken 1 dag) 2e keer zwanger meteen na mk (mano) 3e keer zwanger 3e ronde (mk 10weken + 1 dag) En ben nu weer in de 2e ronde, maar weet nog niet of ik zwanger ben, afwachten maar weer.