net getest een ovoluatie test van de apatheek niet die van clear bleu maar een andere. moet je een stik met urine onder de straal houden en dan in het rondje 10 min plaatsen. ier kunnen 2 streepjes komen te staan een test en controle streep. mijn controle streep zie je wel maar heeel licht en test streep is echt wel duidelijker vooral als je hem van een afstandje houd. is deze nu echt positief. na mijn pil bloeding ben in na ± 45 dagen ongi geworden. kan een dag verschillen. mijn banner heb ik op 28 dagen gezet en klopt dus misschien niet. als ik nu uitreken op 45 dagen cyclus is het vandaag mijn 20ste dag na de eerste dag van mijn ongi. dus het zou goed kunnen. wat een verhaal he sorry hoor. maar hoop echt dat ie positief echt is. zou ik nu vanmiddag nog een test doen of morgen pas. gr esther
Hi Esther, Voor zover ik het kan inschatten was je test positief. Ik heb dan geen test van de apotheek gebruikt maar diegene uit de webwinkel. In de beschrijving stond dat als de teststreep even duidelijk of duidelijker aanwezig was, dat dat een positieve test is en dat binnen 24 tot 36 uur de eisprong komt. Ik weet alleen niet of dit de 1e test is die je doet. Als je nou gisteren ook al een test had gedaan en die was negatief, dan weet je zeker dat de eisprong binnen 24 tot 36 uur komt. Als je echter gisteren ook al positief was, dan kan de eisprong op dit moment al plaatsvinden. Ik geloof dat ze als tip geven om een paar dagen achter elkaar te testen, zodat je zeker weet op welke dag je positief test. Heb je hier iets aan? Groetjes, Marianne
vanmiddag eerste test gededaan zo half 12. als ik nu om ongeveer 4 uur test kan he zijn dat die dan nog duidelijker is. dacht eigenlijk dat ik hem als gehad had maar heb ook sins gesteren weer meer last van afscheiding. vin het rot als je gestopt ben met de pil om dan uit te rekenen wanneer je ei is. daarom die ovu testen. wou er een foto van maken maar was te onduidelijk. als ie duidelijker is zet ik hem wel op de site. nou vanavond maar weer klussen dan. en dan zien we wel wat het brengt maar als ik ongeveer een cyclus van 40 /45 dagen aanhoud kan het wel kloppen dat ik mijn ei kan hebben nu gr esther