JEEEUJJ!!! Ik wil mezelf ff een schouderklopje geven omdat ik op dit moment al 5 dagen rookvrij ben en dus erg trots op mezelf Wie van jullie zijn nog meer gestopt en erg trots?
Ik vind het erg goed van jullie meiden. ik ben al 2 jaar gestopt omdat ik rookvrij wou zijn voor ik zwanger raakte maar dat laat helaas op zich wachten..ga zo door !!! xxx
Hi Caithlin, Super goed van je zeg, volhouden he?!! Ik ben nu ook zeven dagen gestopt en super trots op mezelf Kus Toys
Goed van je Ben zelf ook gestopt toen we zwanger waren...en tot nu toe nog geen behoefte gehad om te beginnen (gelukkig)
super joh !!!! ben zefl ook gestopt dat ik wirst dat ik zwanger was. Heb e rgelukkig geen moeite mee, maar weet nog niet of ik na de bevalling af en toe is een sigarteje opsteek bij een etentje zo gezellig
Petje af hoor!! (allemaal) Ik ben sinds eind maart al gestopt met roken! Iedereen dacht dat dat was vanwege een gewenste zwangerschap, maar dat was niet zo. We hadden nog geen plannen. Had trouwens geen moeite met het niet-roken. In mei vroeg vriend of wij een kindje zouden gaan maken. Dat was een extra motivatie om het vol te houden! Ik lees toch dat er meiden zijn die stoppen met roken als ze zwanger zijn. Komt dat omdat ze spontaan zwanger zijn geworden (ongepland)? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand bewust probeert zwanger te worden en daarnaast blijft roken. Ik weet dat de foetus de eerste 2 weken beschermd is en geen bloedrelatie heeft met mamma, maar toch....
Nou... wel dus Voor ik zwanger was was voor mij de motivatie niet groot genoeg om te stoppen, kreeg het simpelweg nog niet voor elkaar. Pas na m'n positieve test is het me gelukt om de sigaretten aan de kant te leggen (ook nog niet gelijk, pas een klein weekje later) met veel moeite en voorbereiding. Maar goed, ik was niet op zoek naar oordelen met dit topic????!!! Juist een pluimpje voor alle meiden die gestopt zijn
Nee natuurlijk, die pluim van mij krijg je sowieso. Maar dat is wel mijn mening. Maar nogmaals, heel goed dat het is gelukt helemaal te stoppen. Ik heb trouwens makkelijk praten, ik was een gelegenheidsroker en dan is het makkelijker stoppen. En nu volhouden hè?! Maar de motivatie is natuurlijk nu levensecht aanwezig...
Goed zo meid, en ga zo door!!!! Ik ben zelf medio mei gestopt met roken toen we besloten ervoor te gaan, wilde rookvrij zwanger worden. Achteraf was dat maar goed ook want ik raakte gelijk zwanger Ben er ook super blij mee en wil nooit maar dan ook NOOIT meer roken
goed zo!!!! en nu volhouden hé. Ik ben zelf 18 oktober 2005 gestopt met roken, en ben er ook verschikkelijk trots op, en iedereen die is gestopt met roken mag dan ook heeeeel erg trots zijn op zichzelf want naar mijn mening is er niets zo verslavend als roken!!!!!
Sinds 18 juli gestopt! Nog steeds in gevecht, maar wonder boven wonder, heb nog steeds geen peuk gerookt!
Ik ben ook gestopt namijn positieve test en heel erg trots op mezelf! Ook de vk waar ik vanmorgen was is erg trots op me! Mijn man ook, maar kan zelf jammergenoeg de moed niet opbrengen om te stoppen.... Marian
Goed van je dat je gestopt bent! Volhouden! Ik ben sinds maart dit jaar gestopt en ben erg trots op mezelf en mijn vriend (die ook gestopt is). Elf
ik rook zelf niet maar ik weet dat het best moeilijk kan zijn op te stoppen met roken gefeliciteerd en hou het vol
hoe doen jullie het ik kan t niet ik was echt een kettingroker zeker 2 pakjes per dag en nu probeer ik t op 1 sigaretje per dag te houden dan maak ik m uit dan weer aan als ik zin heb ga ik zoveel mogelijk wat anders doen maar t valt echt niet mee en ik meen t als ik zeg ik wil niet meer roken alles voor mn kindje maar vindt t zo moeilijk veel liefs mieke