Hee meiden, hier gewoon een vraag aan diegene die maansteen hebben gedragen en waarbij het effect heeft gehad.. lees er namelijk ontzettend veel positieve berichtjes over in het forum! Hoelang hebben jullie geklust zonder de maansteen en hoelang hebben jullie de maansteen gedragen voordat het raak was?
oooh daar ben ik ook wel nieuwsgierig na, na aanleiding van het topic hier ben ik hem ook gaan dragen, hoop dat het ook bij mij helpt.
mhhh had hier nog niet van gehoord! waar koop je zoiets? wereld winkel..??? blijf deze topic even volgen
sinds 2008 kinderwens. Sinds 2009 in de MMM. Sinds 2010 bezig met ICSI. Sinds 2e ICSI maansteen gekocht en dag en nacht gedragen. Eerste terugplaatsing mislukt (had de maansteen toen net geloof ik of nog niet) Binnen 3 maanden na kopen maansteen zwanger na cryo terugplaatsing.
Edelstenen, mineralen, edelsteen, stenen, kristallen, sieraden, geneeskrachtige stenen, werking, chakra, sterrenbeeld, webwinkel, daar kun je ook lezen hoe je de steen oplaad en welke steen het beste bij je past. Ik heb bijvoorbeeld een maansteensplit armbandje om en een Carneool hanger, die hanger is op mijn sterrenbeeld gebaseerd. Ook kun je hier vinden hoe je hem reinigt en oplaad. Ik hoop dat ze bij mij gaan werken
Ik heb ook een maansteen gedragen, uiteindelijk overgegaan op de Robijn omdat die een positief effect heeft op je eierstokken stond erop... en 1,5 mnd daarna ongeveer zwanger! geen idee of dat natuurlijk met de robijn te maken heeft.. maar ik draag hem nu nog steeds omdat hij ook beschermt tegen miskramen..en dat is nu natuurlijk spannend!!
Oh en mijn vader wil dan wel niet zwanger raken Maar die heeft een rookkwarts tegen de rugklachten gekregen van mij. En wonderbaarlijk, maar hij puft en kreunt aanzienlijk minder, en zelfs zijn snurken (waarschijnlijk door zijn rugpijn zegt de arts) is minder. Mijn moeder blij
je moet er overigens wel om denken welke stenen je bijelkaar draagt, want soms kunnen ze juist niet met elkaar en halen ze de kracht van de ander weg.. wat wel goed schijnt te zijn is in combinatie met rozenkwarts of bergkristal. Het moeten zeg maar stenen van een zelfde soort zijn. Wanneer je stenen koopt in een echt winkeltje kunnen ze je goed helpen. Dat mis je in internet winkels een beetje vind ik.
Velen kopen ze in de winkel. Maar voor wie geen winkel in de buurt heeft kan je deze kopen via oa spiritual garden. Goede ervaring met deze webshop, mijn vragen via mail of hun mediapagina werden snel beantwoord. Steen wordt de volgende dag al bezorgd! Velen vinden het persoonlijker om een steen zelf uit te zoeken maar moet zeggen dat na het reinigen en opladen mijn steen eigen is geworden. En hopelijk snel een postieve test. Succes!
5 jaar zonder maansteen....1 mk gehad verder niks....maansteenarmband gaan dragen 2de maand zwanger. Nu september gaan dragen...a.s donderdag nod dag maar hoogst waarschijnlijk geen ongie dan dus als het idd raak is weer 2de maand na dragen.
Ik ben sinds mei bezig met onregelmatige cyclussen.. om gek van te worden!Sinds deze maand ben ik voor het eerst normaal en komt alles weer op gang.. Sinds begin deze maand ook int bezit van maansteentje toeval? Ik weet het niet maar tis wel fijn
Heb stiekem een klein beetje hoop dat ie bij mij ook zijn werk heeft gedaan.....(zie onderschrift) Maar ga pas donderdag testen (willen zaterdag naar de sauna en das niet handig als je ongesteld bent)......heb een klein vermoeden dat mijn ei een weekje later was dus dan zou ik komend weekend ongesteld moeten worden. En ik draag hem pas 3 weken........dus wie weet. Laat het wel horen!! Maar dit soort verhalen geven je idd hoop!! Groetjes Buufke
Jaa!! Maar ik voel nog helemaal niets........dus geen idee. Heb al eerder een cyclus van 36 dgn gehad dus heb gelukkig wel het geduld om te wachten.
wat een hoopgevende verhalen allemaal. ik heb het maansteentje aan mijn bh hangen en vandaag met omkleden viel ie ervan af, hoop zo dat dit een positief teken is.