Hoi dames, Vraagje. Ben nu 34 weken. Bij de 32b weken echo lag de kleine stuit. Nu heb ik regelmatig aan de rechterkant een onwijze bobbel! Dan heb ik echt zo'n gekke scheve buik! Wat is dat nou? Zijn dat zijn billen, ruggetje of zijn hoofdje? Heb ook nog niet het idee dat hij is gedraaid... Ik voel soms wel druk tegen me ribben maar dat is echt een bolletje. Ik voel daar geen trapjes. Betekent dat dat ie nog in stuit ligt of dwars? Zou hij nog draaien?
Hier een stuitligger. Rechts voel ik duidelijk de rug en het hoofd zit regelmatig tegen mijn ribben aan, links voel ik duidelijk de beentjes richting mijn ribben. Maar met 34 weken kunnen ze nog makkelijk draaien!
Mijne is in de 34ste week vanzelf gedraaid. En ik heb een bobbel aan de linkerkant van mijn buik, bij mij zijn dat zijn billen hij ligt nu namelijk "dubbel" maar wel met zijn hoofdje naar beneden, meneer sabbelt nogal graag op zijn teentjes
Hier lag mijn zoontje vanaf begin af aan met zn koppie keurig naar beneden. Boven bij mijn maag schoven de billen van links naar rechts, je zag die bobbel zo heen en weer schuiven, prachtig gezich!
Hier heel veel scheef, ze ligt goed, zijn rug en billen die uitsteken geloof ik. Soms duw ik even terug .