weeën met 32 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Beckje, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Gisteren op de terugweg in de auto kreeg ik opeens elke 1,5 minuut, soms 2 a 3 minuten weeën. Dit duurde ongeveer een uur lang.
    (was 1,5 uur rijden vanaf onze vakantie naar huis, dus kon ook moeilijk even de verloskundige bellen) gelukkig zakte het eenmaal bij mijn schoonouders aangekomen gelijk af en was het over.
    nu vraag ik me af, is dit normaal? of kan het zijn dat de kleine eerder gaat komen. heb dinsdag toch een afspraak bij de verloskundige maar voel me hier toch wat onzeker over...

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

hoe is het nu? Heb je nog last gehad? Soms kan je wat wwactiviteit hebben als het kindje indaalt. Mogelijk is dit het geval dinsdag op de controle. Soms kan het ook komen, doordat je in een bepaalde houding hebt gezeten in de auto. Komt de pijn steeds terug, dan kan het mogelijk een blaasontsteking zijn en is het aan te raden je urine te laten checken bij de huisarts. Neemt de pijn toe en/of blijft het aanwezig, dan adviseer ik je gelijk de verloskundige te bellen. Succes!

Groetjes Monique

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Bedankt voor de reactie.
    Het is gelukkig weggebleven, voelde idd heel erg krampen die ik herken van weeën. Blaasontsteking heb ik gelukkig niet. verder eigenlijk weinig last op de normale banden-trekkende pijn na.
    maar goed, ik hoef dus niet bang te zijn dat dit een teken is dat de kleine eerder gaat komen, dat is wel erg fijn :)

Deel Deze Pagina