Ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Zwanger1, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwanger1

Zwanger1 Lid

25 apr 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond,

Vandaag na het bakken ging mijn man afwassen en zag dat de anti aanbaklaag van de pan loskwam. Het was best een groot stuk wat ineens aan het afbladderen was. Het eten hadden we inmiddels al op, maar ik kan me goed voorstellen dat het hier ook in terecht is gekomen..Uiteraard hebben we de pan gelijk weggegooid maar ik maak me nu best wel zorgen of het kwaad kan voor de kleine. Ik ben inmiddels bijna 30 weken zwanger. Ik weet dat er nu niets meer aan te doen is maar misschien weten jullie er meer over of dit schadelijk kan zijn. Op internet lees ik tegenstrijdige verhalen. Alvast bedankt voor de reactie!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

ik denk dat je hier echt geen zorgen over hoeft te maken. Ten eerste denk ik, dat je het wel gemerkt zou hebben als het in je eten heeft gezeten. Je had het waarschijnlijk wel geproefd en gezien. Zal het toch per ongeluk in je eten terecht gekomen zijn, is er nog niets aan de hand. Deze pannen moeten aan bepaalde veiligheidsvoorschriften voldoen en als dat niet zo is, mogen ze niet meer verkocht worden. Maar goed dat je in ieder geval de pan hebt weggegooid! Succes!

Groetjes Monique

3. Zwanger1

Zwanger1 Lid

25 apr 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!

Deel Deze Pagina