Alsof de duivel er mee speelt, het is weer zo ver weer bloedeverlies. ik snaop er niets meer van, ik houd er mee op kan dit niet meer verdragen. Helaas over en uit. dat is de 3e keer. 3 keer scheepsrecht maar voorlopig houden we het voor gezien sorry Verdorie houd het nou nooit op. KUt zooi. En ja was echt zwanger heb nog nooit zo,n mooie streep gezien jammer maar helaas. Bedankt weer, gaan we weer morgen weer naar de ha. jennie72
Heb er geen woorden voor het is echt kl*te voor je! Heel veel sterkte en succes, denk aan je. Liefs Z
heb je alweer getest? sorry meid ik leef met je mee kan zijn dat je gewoon nog steeds zwanger bent! SUCCES ik hoor het nog wle van je! Veel sterkte dikke kus liefs Swiggy
O jenny Lieve meid toch heel veel sterkte gewenst doe je het rustig aan meid ik duim voor je dat het toch goed gaat wacht maar eerst ff af wat de ha zegt Lfz Tijgertje23
Misshien is 't nog niet zo ver. Misshien ben je nog zwanger meid. Ik hoop echt voor je dat het goed zit. Ik leef met je mee... Sterkte en knuffels.
Ochh meid, Ik weet niet wat ik moet zeggen. Is het helder rood bloedverlies ? Oh ik hoop zo voor je dat het een innestelingsbloeding is. En je geen miskraam krijgt. Horen we nog wat van je ?
klote jennie, weet hoe je je voelt ik had het ook deze maand. raar lichaam af en toe pffffffffffffffffff. ik morgen ook weg voor een echo kijken of alles weer schoon is. leef met je mee. knuf peggy
Hoi bedankt voor jullie stuen en lieve woorden, totaal onverwacht ik ga net naar de wc, en weer he. Ik weet wel wat jullie nu denken het is ook altijd het zelfd met haar we feliciteren haar en dan gaat ze weer bloeden. KUT zooi, ik vind het ook niet leuk. Net nog zo blij. Het is ook altijd wel wat dat klopt. ik heb geen buikpijn niks daarom is het ook zo raar. Voel me echt niet ongie. Er klopt iets niet! jennie72
Oh meis wat erg. Maar is het veel of maar klein beetjes bloedverlies? Ik hoop voor je dat het toch nog goed is meis. Veel sterkte liefs sancho
Hoi ik zei net tegen mijn man zie ik een fatamorga op die test of zo? nee riep hij gelijk. het is echt een raadsel. Ik ga er gewoon van uit dat het weer in een vroeg stadium is misgelopen. Waarom toch?ik snap er niets van iedere keer het zelfde liedje. Ik heb geen buikpijn. NIets jennie72
Jeetje kl*te voor je..maar ent zoals anderen ook zeggen...misschien ben je nog zwanger of heb je al negatief getest? In ieder geval sterkte meis! XXX Sabine