hoi meiden, Na maanden mee te lezen toch maar even een account aangemaakt ik wil jullie iets voorleggen.. Ik heb een cyclus van gemiddelt 26 dagen..DWZ de ene keer 28 dagen, dan weer 27 dan weer 25 dan weer 27 etc etc etc... Vanuit gaande van mijn gemiddelde cyclus zou ik Woensdag mijn ongidag hebben.We hebben veel geklusd in de klusdagen, en voel me raar...Kan het niet zo goed plaatsen..Heb geen ongi kwaaltjes, die anders echt wel aanwezig zijn.. Effin mijn vraag... Zou ik vanavond al kunnen testen, op dan 24 dan dus? of zou het te vroeg zijn? Graag jullie ervaring mee, en eventuel een berichtje achterlaten zou ik fijn vinden... Gr Claudia
Hmm... het kan best dat je al - als je zwanger zou zijn - een tweede streep op de test verschijnt. Maar als dat niet zo is en je test negatief, dan nog weet je eigenlijk niets. Dan kan het ook nog te vroeg zijn. Als ik jou was zou ik de langste cyclus van de afgelopen drie cyclussen nemen en dan pas bij een dag overtijd testen. Succes!
Je kunt beter wachten tot je NOD. Als je positief test, kan het voor je nod toch nog misgaan. Als je niet kunt wachten is de kans ook groot dat je negatief test, omdat er nog niet voldoende HCG in je urine zit. Geduld is een schone zaak.
mijn laaste drie cyclussen waren van 27 26 en de laatste 25 dagen... maar het is toch raar dat wanneer ik overmorgen wel zou kunnen testen, ik vandaag dan niet genoeg hcg zou hebben... Ik bedoel dan zou mijn lichaam in 1, 5 zeg maar al het hcg gaan aanmaken... waaahhh...ik wordt echt gek...
Als je eens weet hoe snel de hcg-hormonen in je bloed en urine stijgen binnen een dag, daar zal je verbaasd over zijn! (heb het ergens gelezen, maar heb de getallen niet paraat). Maar als je het niet kan laten, dan zou ik zeggen: doen!
ik heb net nog even na gerekend, vandaag is mijn 25 dag van mijn cyclus..De laaste cyclus was ik ongi geworden op dag 25... spannend!
Het HCG maak je per dag aan en het verdubbelt zich steeds. Dus eerst begin je met weinig en dan wordt het steeds meer. het kan nu zijn dat de waardes nog niet hoog genoeg zijn, om te worden waargenomen door een test. Maar als je niet kan wachten, dan moet je natuurlijk gewoon testen. Dan zie je het vanzelf wel. Ik duim voor je! Laat je het weten.
op de brabbelsite bij zwangerschap calculator staat dat de bloedtest vanaf 2 dec mogelijk is, en 4 dec thuistest... denk dat ik ga testen....
hai hai, even onder zelfde topic maar andere vraag: Ik moest afgelopen zaterdag ongesteld worden.... hab geen echte ongiklachten terwijl ik normaal tijdens en vlak voor ongi echt ziek ben!.. heb wel ietsiepietsieoepsiefloepsie roze/bruin afscheiding met stipje rood... (gedetailleerd he! hihi) Is dit gewoon aankondiging dat ik toch ongi word? heb zaterdag test gedaan was negatief
getest..Was negatief (etos eigenmerk) Wat ik wel vreemd vondt is dat het controlestreepje er maar half in staat..Niet geheel eern doorlopende lijn, en ook niet duidelijk blauw.. Achja..geen bloed geeft moet....
Claudia, ik denk dat deze test dan niet goed was. Ik denk (heb helaas nog geen ervaring) dat de controle streep duidelijk en volledig moet zijn, wil de test goed gedaan zijn. Nog een testje doen dan denk ik?
ik heb er ook eens een gehad, waar bijna geen controle streepje te zien was. dus denk inderdaad dat dze niet goed zijn. was ook van ethos eigen merk die van mij. de andere testen lieten vorige maand wel een duidelijke steep zien.
bedankt voor jullie reactie! Ik ga nog ff een paar dagen afwachtten..Mocht er gene nod komen dan test ik weer pas tegen het weekend aan...
zou ik ook lekker doen. even lekker afwachten. je gaat je zelf anders helemaal gek maken. gewoon een beetje afleiding zoeken. heel veel succes en ik hoop dat je van de week een positieve test in je handen hebt. Liefs Deb
Hoe moeilijk het ook is, toch proberen. (zegt iemand die het probeert te proberen, elke maand weer... )
Moet gelukkig veel werken deze aanstaande dagen..Dus de afleiding gaat wel komen...En toch vind het maar raar..ik bedoel maakt je lichaam dan pas zo laat nog hcg aan?