Mijn huisarts zei tegen mij: dat je in het begin wel bloed kon verliezen maar dit nog geen miskraam hoeft te betekenen.. Omdat je lichaam nog moet wennen aan het zwanger zijn! Ik hoop van harte dat jij nog zwanger bent! en dat het bloeden nu stopt! Een kindje is je zeker wel gegunt!
Tjee wat ontzettend klote voor jullie zeg....weet verder ook niet wat ik moet zeggen veel sterkte toegewenst Liefs Lydia
Jeetje meid, niet weer he? Ik ga ook erg hard voor je duimen. Veel sterkte meid! Heel veel liefs Divi
ik duim ook heel hard voor je jennie......... ik hoop voor je dat je toch nog gewoon zwanger bent meid......dikke knuf van mij........ tamara
ohww jennie, Ik duim voor je dat het niet zo is.......... ben er sprakeloos van Wens jou en je vriend heel veel sterkte Liefss Ikke
Lieve mensen jullie zijn geweldig echt waar!zo lief. Ik baal hierzo van he het voelt niet als een gewone menstruatie. Geen krampen en buikpijn. Raar hoor ik voel me wel vervelend weer hierdoor mensen nemen je niet meer serieus zo op zo,n manier. en dat valt zwaar. Ik weet het even niet meer. jennie72
ach meis dikke knuffel, waarom zouden mensen je niet serieus nemen dan..raar.. Ga je morgen naar je Ha? Denk aan je meis Nog een dikke knuffelllllll
lieve lieve jennie K*T K*T K*T, ik denk aan je, en hoop heel heel erg dat het toch nog iets anders is dikke knuf hielkje
Hier ook even een knuf om je superveel succes te wensen.... ik duim voor je dat dat wondertje toch is blijven zitten!
Ik hoop stiekem ergens op een wondertje! Sterkte meis... Ik hoop dat het deze keer alleen wat bloedverlies is... *knuf*
Geef de hoop niet op, het kan van alles zijn lieverd. Ik hoop echt op goed nieuws laat het ons in iedere geval weten
Hoi Jennie, wat ontzettend naar voor je! Ik weet precies hoe het voelt, ik zit nu in precies dezelfde situatie! vorige week zondag heb ik positief getest en we waren superblij. (miskraam gehad in oktober na 10 weken). Maar nog geen week later heb ik drie dagen lang fors bloedverlies en voel ik niets meer! Heb overmorgen een echo, maar ik weet zeker dat het over en sluiten is. Ik ging even aan mezelf twijfelen, ben ik dan misschien niet zwanger geweest? Maar de test gaf het echt aan en gelukkig roept ook mijn vriend: Ja, het was toch ECHT zo! Ik weet ook niet hoe het komt. En ik ben ook hartstikke kwaad. Het voelt zo oneerlijk. Als ik hier iets meer van ga begrijpen, of als ik een duidelijke uitleg krijg over hoe zoiets kan gebeuren, zal ik het je laten weten. Sterkte meid, het is kl*te, maar we gaan gewoon door! liefs Amber
lieve schat laat morgen de ha effe kijken joh misschien ben je nog gewoon zwnager het is vrij normaal dat je in het begin nog wat vloeit dat voelt ook anders als ongi ik herken het uit mijn eerste zwangerschap ik schrok me toen ook een bult hoor hing ook gelijk met de vk aan de foon maar trek nog geen conclusie het kan gewoon nog zijn dat je nog gewoon zwnager bent ik neem aan moet zeggen dat ik nooit een mk heb gehad maar ik neem aan dat dat best wel veel pijn doet het schijnt als soort van weeèn te voelen maar goed zeg al daar kan ik niet over mee praten heb het nog nooit gehad hoop het ook niet te krijgen hoop voor jou dat je zwnagerschap gewoon doorgaat en dat dit maar wat vloeien is succes morgen bij de ha en meis als jij al zegt het voelt anders dan de vorige keren dan is dat ook anders heb dan nog een beetje hoop