jennie, het zit je niet mee....maar kop op hoor meis.. laat het effe nakijken...misschien valt het allemaal mee.. we duimen allemaal voor je.... Aoife
Als mensen je niet meer serieus nemen om zoiets dan kunnen ze de *piep* krijgen. Voor jou is het het allerergste! Ik vind het echt afschuwelijk voor je... Ben je al bij de HA geweest? wat zei die ervan?
jennie, ik duim voor je dat je nog steeds zwanger bent.Je hoort wel vaker van vrouwen die nog ff ongi worden, ik duim heel hard voor je!Veel sterkte!
Lieve Jennie, tuurlijk nemen we je serieus. Het lijkt me vreselijk en ik hoop dat je mss toch nog goed bericht krijgt. Heel veel sterkte.
hey meis, jeetje zeg, wat een klote nieuws. kweet een klein beetje wat je voelt, zelf ook 2 MK kort op elkaar gehad al vroeg in de zw.schap en je gelooft gewoon niet meer in je eigen lichaam he.. maar natuurlijk nemen wij je serieus en stiekem hoop ik dat je toch nog goed bericht van de HA krijgt vandaag. anders voor de zekerheid nog even een testje doen, bij mij waren ze erna meteen negatief. dikke knuffel. Daan
Jennie natuurlijk nemen we je nog serieus ! Je moet niet teveel denken aan anderen, jij bent degene die dit weer doormaakt en dat doe je niet voor je plezier. Ik wens je heel veel sterkte. ps: toen het bij mij mis ging bloede ik flink en had last van krampen. De test was ook meteen weer negatief.
Jenny, ik vind het heel erg voor je. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid over wat er aan de hand is. Sterkte meis.
Jennie, Lees het bericht nu pas... Jeetje meis wat balen zeg. Ben je vandaag bij de ha geweest? Hoe gaat ie nu? Liefs Mirre
Het zit je niet mee Ben je al bij de ha geweest? Ik hoop dat het alsnog meevalt en dat je nog zwanger bent. Verder zou ik in jouw geval denk ik niet meer zo vroeg testen. Pas bij een week overtijd of zo. Lijkt me zo frustrerend om op je NOD pos te testen, om vervolgens een dag later ongi te worden... Sterkte!
Ach julllie zijn lieverds, echt waar! nee ik wou gaan vandaag maar ik heb buikgriep lig op bed. Dus vandaag weinig online geweest. Hte loopt er gewoon uit, ook het bloed. Ik ga gewoon a.s zondag of zo nog eens testen kijken wat daar uit komt. Mijn man is het spoor helemaal bijster had het hem net verteld doormiddel van en mooi gedichtje. ik wardeer het echt hoe jullie mij steunen ik zou echt zoiets hebben van hallo dat is de 3 dkeer al iedere keer als wij haar feliciteren dan loopt het mis. en dat is ook zo. Ech twaar ik heb er gewoon geen woorden voor jullie zijn schatten ik ga er van blozen. Nu de draad maar weer oppakken hehet is niet ander. We pakken gewoon de draad weer op ook al is het nog zo moeilijk. maa r1 ding weet ik wel dat ik altijd op dit forum naar je geluisterd word, en dat is me goud waard!en dat meen ik jennie72
BAlen Jennie dat het bloeden toch doorzet. Ik zou nu een en adner wel even met je HA bespreken want wellicht kunnen ze de oorzaak van deze vroege afstotingen vinden. Echt doen he! Ik zou ook inderdaad zoals Elvira hierboven al zei niet meer zo vroeg testen, pas en week na NOD ofzo.
Doe maar rustig aan hoor Jennie en blijf lekker in bed. Net als de anderen zeggen denk ik dat je het beste idd met je ha het moet bespreken, want dit is heel verdrietig en om erg onzeker van te worden. Uiteindelijk zal alles wel goedkomen, maar voor nu...hou je taai meid! Liefs Mirre
Lieve Jenny Ik schrik me weer een ongeluk van je bericht Wat ongelooflijk kl te voor je. laat het alsjeblieft niet doorzetten en anders heel heel veel sterkte. Heel veel liefs irisje
Hoi Jennie, ga je als je weer wat opgeknapt bent wel even langs je HA. Dit moet je niet zomaar naast je neer leggen hoor! Kop op hoor, ooit heb ook jij een mooi kindje in je armen.