Bloed niet weer, ben het beu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

en ik wil niet meer horen dat je lastig zou zijn!
    Het is gewoon klote allemaal en nog het meest voor jou!Dus als je wilt 'klagen' mag dat best, daar zijn wij voor!
    Dikke knuffel!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Lieve schat, ik heb het je in November al gezegd zowel hier op het forum als via pb wacht voortaan tot je voorbij je langste cyclus bent, want en ook dat heb ik je gezegd in 33% vindt er wel een bevruchting plaats maar dat mond niet uit tot een zwangerschap, jouw nod zou dit keer 10 December zijn uitgaande van je langste cyclus van het laatste half jaar.

Je moet echt zeker voor jezelf er nu minimaal 38 dgn bij gaan tellen voor je weer gaat testen meid je maakt jezelf helemaal gek zo op deze manier, je laatste menstruatie was 4 november en daar zou je 36 dgn (iets korter dan je langste) dgn bij optellen alvorens er een test tegenaan te gooien, wederom heb je je banner veel korter ingesteld hoe en waaro je een positieve test hebt gehad weet ik niet, daar kun je de ervaringen van menigeen van over lezen (waaronder van ondergetekende)

maar echt meid maak het je niet zo moeilijk en probeer dit keer hoe moeilijk ook te wachten tot je die 38 dgn gepasseerd bent voor je gaat testen, bloed je voor die tijd niks aan de hand, ben je na 38 dgn nog niet ongesteld ga je dan pas een beetje blij voelen en heb je een positieve test in handen, wacht tot je een positieve cb in handen hebt hoe mooi je streepje van je 1e test ook is....

veel liefs smoekie

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ?

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Beste Smoekie,

Soms vind ik je berichtjes een beetje betweterig overkomen (is niet lullig bedoeld). Misschien bedoel je het anders, dan dat het overkomt.

Ik denk dat jennie momenteel meer heeft aan bemoedigende woorden en steun. Ze voelt zich al zo rot.

Sorry, maar misschien is het iets waar je op kunt letten.

groetjes

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien is dit iets voor de PB dames en niet in dit topic.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ok

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    het is zeer zeker niet betweterig bedoelt maar ik heb al diverse keren met jennie gesproken zowel hier als pb en daarin heb ik haar ook uitgelegd dat ze wil ze er niet aan onderdoor gaan haar cyclus beter wat langer kan aanhouden om niet weer zoals nu helemaal in zak en as te zitten....jennie weet (neem ik aan) wel degelijk hoe ik het bedoel, de bemoedigende woorden krijgt ze altijd van me, maar en daar kun je niet omheen jezelf in zak en as helpen heeft geen zin....

de laatste keer dat wij spraken zou ze 36 dgn aanhouden (minimaal) alvorens te testen juist om wat er nu gebeurt waarschijnlijk heeft zij net als 33% van de vrouwen wel een bevrucht eitje gehad wat uiteindelijk toch "gewoon"weer wordt afgestoten en waar je normaliter niet van weet omdat je wacht tot je echt "overtijd" bent...

en ja als jij je banner te kort insteld ben je iedere maand overtijd en ben je iederen maand zwanger met een mk als gevolg niemand is er gebaat mee om te vroeg (positief) te testen en elke keer weer te lezen dat iedereen meeleeft (uiteraard) is natuurlijk heerlijk maar niet realistisch...

ik vindt en ik spreek puur voor mezelf en niet voor andere dat het heel realistisch is om je cyclus in te stellen op de langste van de afgelopen 6 mnd en als mij zulke dingen al diverse keren zijn gezegd en ik daar dwars tegenin ga ja sorry meid dan zou ook ik iedere keer weer in zak en as zitten.....ze is er mijn inziens meer bij gebaat dat men tegen haar zou zeggen dat ze moet afgaan op haar langste cyclus dat is alleen maar puur zelfbescherming, ik zou me niet iedere keer zo willen voelen hoor....

ik heb zelf menig ding meegemaakt en ben een heel nuchter type maar ik wil ook echt een digitale cb in handen hebben die zwanger zegt voor ik me in die 7e hemel waan en daarbij zal ik die ook pas doen als ik echt zeker weet overtijd te zijn met dit soort dingen moet je gewoon niet te makkelijk zijn en maar een gooi doen naar de lengte van je cyclus maar je zelf ook houden aan hetgeen je andere aanraad...en als het betweterig overkomt sorry zeer zeker niet de bedoeling maar zou niet weten hoe anders te formuleren of ervoor te kunnen zorgen dat dit niet een 4e keer gebeurd...

9. Niet meer actief

Dank jullie wel eb jullie bedoelen het allemaal goed. ;) dat weet ik. We gaan gewoon door naar de volgende ronde het is niet anders.
    Ik vind jullie steun toppie! echt waar. Ik voel me rot maar ja.
    Het leven is soms hard. Maar het komt wel goed.
    Bedankt he jennie72

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is wel hard als je dit een aantal keer meemaakt. Misschien volgende keer ,toch maar de langste cyclus afwachten.
    Aan de andere kant, heel veel vrouwen kunnen niet wachten tot hun NOD. Ik kan me voorstellen, als je positief test voor je NOD datum, dat je toch een keer verwacht/hoopt dat het nu wel goed blijft zitten.
    Ben je hiervoor al eens bij de huisarts geweest, misschien is er wel iets mis met je hormoonwaardes of zo?

Heel veel sterkte!

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tuurlijk wat denk jij dat ik al die keren gewacht heb tot mijn nod of na mijn nod?

echt niet er zijn verschillende maanden voorbij gegaan dat ik veel en veel te vroeg heb getest en ook ik heb verschillende positieve en negatieve testen gehad maar heb wel al die keren mezelf voorgehouden dat ik pas "echt" zwanger ben als of mijn ha het bevestigd of wanneer ik ruim na mijn (langste) nod een positieve cb in handen heb...

jennie heeft tot nu toe vaak haar cyclus duur te kort ingesteld en wat ik al zei dan ben je natuurlijk bijna altijd overtijd en als daar dan ook nog eens een positieve test bij komt kijken ja jee zeg dan voel je je k*t dat is logisch ook....vandaar mijn advies (en ook die van haarzelf naar andere toe) om de langste cyclus van de afgelopen 6 mnd aan te houden als grens voor de nod...

dan bespraar je jezelf gewoon een hele hoop ellende...

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je hebt misschien gelijk dat ze het beste haar langste cyclus aan kan houden. Dan bespaart ze zichzelf misschien de pijn.

Aan de andere kant, als je test voor je NOD (omdat je ongeduldig bent) en die blijkt dan ook nog positief uit te vallen. Dan ga je toch hoop opbouwen, ook al weet je in je achterhoofd dat je met beide benen op de grond moet staan.

als je al drie keer positief test voor je NOD, en het gaat al die keren mis. Dan zou ik willen weten of hier een oorzaak voor is. Misschien dat er toch wat mis gaat met het innestelproces. Ik vind dat geen toeval meer.......

13. Niet meer actief

prinses dat bedoeld smoekie toch ook volgens mij zeg je eigenlijk hetzelfde als wat zei zegt alleen op een andere manier
    het punt blijft dat je het beste kan wachten tot je je nod dik voorbij bent
    ik heb makkelijk praten hoor was ook ongeduldig en heb 1 ag voor nod getest maar als ik een aantal keer teleur gesteld zou zijn geweest dan had ik denk ik ook liever gewacht

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Nou meis, toch van hieruit heel veel sterkte toegewenst hoor...

15. Rhode

Rhode Lid

10 nov 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    Kun je een positieve test krijgen als er wel een bevruchting heeft plaats gevonden maar het niet is ingenesteld?

groetjes Rhodé

16. Niet meer actief

volgens mij niet rhode volgens mij moet het vruchtje ingenesteld zijn

17. Rhode

Rhode Lid

10 nov 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    oh weer wat geleerd.