Eerder in de MMM dan gepland

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meja, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meja

meja Lid

14 jul 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even van me afschrijven.

Vanwege allerlei problemen in het verleden van mij en mijn vriend (depressie, alcoholprobleem, burn out enz) laat aan de kinderwens begonnen.

Een jaar geleden is het pas stabiel genoeg voor een kind geworden in mijn persoonlijk leven. Dus we hebben toen besloten om voor een kindje te gaan. Nu een jaar verder is er bij mijn vriend limpfeklier kanker vastgesteld. Gelukkig kan hij hier volledig van genezen, maar dat betekend wel dat we het komende half jaar niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen worden.

Aangezien hij voor de zekerheid zaad moest doneren in het ziekenhuis( in verband met vruchtbaarheid) Heb pben we in overleg besloten nu al de MMM in te gaan. Ze hebben toch al zijn zaad. Dus waarom niet.

Eind deze maand al een intake gesprek. Ik ben benieuwd hoe snel ze ons kunnen helpen. Want aangezien ik ook sinds begin van dit jaar 35 geworden ben is het in de ijskast zetten van onze kinderwens geen optie.

al met al wordt de komende periode voor hem en voor mij heel spannend.

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat spannend zeg.
    Succes. En dat het maar gauw mag lukken :)

3. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Succes

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jeetje heftig zeg! Sterkte voor je vriend en natuurlijk ook voor jou. Hopelijk heb je snel een positieve test die jullie door alles heen kan slepen.

5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat een spannende tijd. Veel succes!

Deel Deze Pagina