Hoelang heeft ze het nu? Anders nog een keer bellen hoor! Zeker als ze zoveel pijn heeft. Bij mij werkte de AB vrij snel. Merkte binnen een dag (3 doses) al verschil.
Vanaf dinsdagmiddag Ze is gewoon nog naar de psz geweest en 's middags begon de koorts ineens op te lopen
Je hebt geen AB gekregen? Wat raar zoiets krijg je toch altijd bij een keelontsteking. Als ze nog zoveel huilt zou ik weer bellen en wel vragen om AB. Hoe is het gegaan afgelopen nacht/dag?
Nou als ik jou was, zou ik morgen bellen met je HA en vragen voor een kuurtje als ze nog zo'n pijn heeft! Nogmaals sterkte!
Heb daar nog specifiek om gevraagd heeft ze geen ab nodig dan nee mevrouw met 3 a 5 dagen is het wel over!! Hun zullen het wel weten dacht ik zo maar vind/vond het ook vreemd dat ze alleen maar pijnstilling heeft gekregen Vannacht is ze nog een paar keer huilend wakker geworden Vandaag ging ook gepaard met veel huilen maaaaaaaaar......................... de honing in combi met ijs werkt denk wel want het huilen word eindelijk minder
Wat zegt Monique zelf? Geeft ze pijn aan? Voelt ze zich niet lekker? Etc. Ze is al best groot en kan wel een beetje aangeven waarom ze huilt toch? Als M huilt en ze is ziek, dan troost ik altijd en dan probeer ik dmv gericht vragen te stellen erachter te komen wat er aan de hand is (M is nu 3,5). Dat werkt prima. Verder zou ik haar voorlopig even niet naar de speelzaal oid laten gaan, even naar buiten kan natuurlijk wel (hoewel ... met dit weer), maar even goed uitzieken, weer op krachten komen is wel belangrijk hoor. Kinderen zijn vaak in de ochtend helemaal in orde en storten dan smiddags of savonds weer in. Jan heeft ook wel op een matje naast M dr bed geslapen. Bij ons in bed slaapt ze niet namelijk en zo ging het redelijk. Wel heel veel huilend wakker, maar na een slokje water en een aai of wat over de bol sliep ze weer verder ...
Toch maar terug naar huisarts. Verder begrijp ik je frustratie best hoor,mijn zoontje probeert me ook meer uit te spelen als hij ziek is. Ik leg hem altijd met een laken en dekbedje op de bank en de tv staat gewoon veel aan,zacht en dan valt hij soms in slaap. Verder ijsjes geven tegen ze pijn in haar keel (alleen waterijsjes want door melkbestanddelen zoals softijs moeten ze meer hoesten,slijmophoping) koop anders een leuk cadeautje voor haar en verwen haar extra. Op drammerig gedrag zou ik niet teveel reageren,laat maar gaan,misschien extra boekjes voorlezen ofzo helpt ook goed. succes ermee! en beterschap natuurlijk
Ze pakt echt naar dr hals dat het daar pijn doet dus echt haar keel het huilen komt ook echt van het niet lekker zijn In de middag ging het hier even wat beter Ze ligt nu boven op bed te spelen Ik hoop ook serieus dat ze NOOIT meer zo ziek zal zijn als dit want het zijn geen leuke dagen nu in huis Psz gaat ze miss maandag pas weer naar toe ligt aan zondag hoe ze dan is (het is een van de laatste weken voor haar) en naar buiten nu neeeeeee papa doet op dit moment de boodschappen voor ons en gelukkig neemt hij het ook even over zodat ik weer kan opladen voor vannacht (mocht het weer een brakke nacht worden) Heb respect voor de dames met een huilbaby denk dat ik gillend was weg gelopen of een pnd zou krijgen pfff
@ mamamadelon ze zit de hele dag aan het ijs heb ook geen softijs in huis ivm mijn gbp En de hele dag op de bank onder de dekens en dan zakt ze idd af en toe weg
Me meissie is sinds vandaag weer helemaal de oude Vannacht heeft ze heel goed geslapen wij trouwens ook zo goed zelfs dat we ons verslapen hadden voor de tandarts:S maar we hebben geslapen
wat fijn voor jullie zeg! en ik begrijp je best hoor dat je er af en toe helemaal crazy van dat gehuil werd! en dat mag je ook best zeggen. altijd weer meteen dat beschuldigende hier, daar wordt je toch ook simpel van! geniet lekker van je meisje nu ze weer beter is! xxx
hallo meid ik snap best dat jij je eigen zo voelt! maar ik moet je toch wat zeggen, ik heb onlangs ook keelamandelonsteking gehad , ik heb ook medicijnen ervoor gekregen en moet zeggen de pijn ging er niet van weg, kon er ook niet van slapen etc, later had mijn dochtertje van 4 het ook en precies hetzelfde. Dus ik kan begrijpen dat jou dochtertje alleen maar kan huilen! Het doet ook ongelovelijk veel zeer! Het liefstewat mijn dochtertje wou is lekker tegen mama of papa aan liggen en niet alleen! want ze was ook wel een beetje bank omdat ze zo een pijn had! Ik wens je veel suc6 met je meisje en beterschap
Thx voor je lieve woorden meis Dat is een van de redenen dat ik hier heel af en toe een topic open omdat sommige mensen NIET goed lezen. Het is jammer dat mensen meteen een beschuldiging klaar moeten hebben terwijl je om advies vraagt @ mama is je meisje wel weer beter nu? Ik snap dat ze er heel veel last van had maar (om het even arrogant neer te zetten) mijn kleine meid huilt eigenlijk nooit zelfs niet als ze is gevallen en het bloed. En als je al dat gehuil niet gewend bent van je kind word je ook even helemaal gek van dat gehuil. Topicnaam heb ik uit frustratie zo neer gezet maar helaas zien mensen het altijd anders dan het bedoeld is
ik wordt spontaan kots misselijk van dit topic. je kindje is ziek en heeft naar alle waarschijnlijkheid oorontsteking of keelpijn en dat doet GIGANTISCH zeer. en jij zit te zeuren over bloed onder de nagels uittrekken en dat ze zoveel huilt en hoe lastig en vervelend dat voor jou is. mennnnn, ze heeft mama keihard nodig nu. aandacht, warmte, liefde, geduld. en ja, het is vermoeiend en je slaapt weinig als ze ziek zijn. maar ze vragen er ook niet om zich zo ellendig te voelen. ze heeft pijn, voelt zich ellendig en alleen als ik het topic zo eens lees en schreeuwd letterlijk om hulp en aandacht en een arm om haar heen. ik zeg verder maar niks meer want ik ben echt onpasselijk.
@ Blup lezen zal vast heel moeilijk zijn of niet dan? Mooi dat jij er zo over denkt meid wil je vast n teiltje?
Ik herken het van mijn dochter Als ze erg veel gaat huilen en stoute dingen gaat doen wordt ze weer ziek. Meestal geef ik haar dan een zetpil als ze dus echt overstuur is. Daar is ze meestal 12 uren rustig van. Dat je er gek van wordt snap ik zeker wel. Natuurlijk laat je dat niet merken aan haar. Hier is zijn zijn verwend worden tot je weer beter bent. Van huis uit meegekregen
@gooischemama, fijn dat ze weer opgeknapt is maar ik snap blupdr reactie ook die had ik namelijk ook in het begin. kind is ziek en heeft mama nodig en met zo'n topicnaam Maar gelukkig komt het allemaal weer goed!
Topicnaam is miss niet helemaal goed gekozen geef ik iedereen ook gelijk in maar kwam meer uit frustratie dat ik deze naam gebruikt heb. Heb er alles aan gedaan om haar beter te laten voelen (behalve die honing hahaa) en af en toe werd ik ook helemaal gek ervan natuurlijk niet aan haar laten merken maar het was wel even zwaar ppff Heb echt respect voor de dames die een huilbaby hebben echt waar Jaaaa ze is weer helemaal de oude Vandaag nog mee genomen om uit eten te gaan ze is heerlijk verwend