Hallo Ik heb half oktober een MA gehad nu is het met het opwekken van de miskraam niet goed verlopen en heb ik een gedeeltelijke curretage gehad. Sinds dien heb ik rond om mijn cyclus compleet andere klachten! Ik heb een doorbraakbloeding gehad, bij de nacontrole bij de gyn nog een controle echo gehad, maar ik was schoon! De periode daarna verliep in 1ste instantie normaal 4 dagen ongi geweest, maar na 2 dagen begon ik weer 1,5 dag te vloeien! Nu hadden we voor deze ronde besloten even een pauze in te lassen, maar nu heb ik de afgelopen drie dagen behoorlijk veel doorzichtige afscheiding bij het afvegen, vandaag zelfs tot 3x afvegen toe en toen was het ook lichtbruin van kleur! Alleen als dit zou betekenen dat mn eitje er is is dit voor mijn huidige cyclus wel laat, dat zou ik normaal met kerst moeten hebben gehad de doorzichtige afscheiding. Ik moet ook wel zeggen dat ik ook wel regelmatig een zeurend gevoel in mn onderbuik heb de afgelopen tijd! Komen deze klachten nu door de curretage??
hoi ja deze klachten kunnen komen door de miskraam en curettage. Je cyclus is in de war en daardoor verlies je soms wat bloed op een moment dat je het niet verwacht. Als je nu veel slijmverlies hebt zul je inderdaad wel een eisprong hebben. Spannend weer. gebruik je nog steeds foliumzuur? Vruchtbaar nieuwjaar gewenst! Mirjam