hallo allemaal! ik ben sinds september gestopt met de pil en werd daarna 1 keer na 42 dagen ongi en alle keren daarna rond 32 dagen, nou moest ik woensdag ongi worden maar niks te merken! wel heb ik al vanaf woensdag het gevoel dat ik ongi ben in me buik heel raar.... was donderdag en vrijdag ook misselijk en heb gevoeligere tepels... wat moet ik doen? tnx lieve meiden
ik had de eerste week voor NOD en de weken erna constant dat ongesteldheidsgevoel en ben zwanger. Ik duim mee dat dat bij jou ook zo is!
hmmm,.. ik heb net pas een test gedaan en de controle streep verscheen vrij wel meteen, na een paar minuten zag ik eeen heeeeeeeel licht 2e streepje,, denk ik hahaha ik weet het niet meer het was ecth heel licht maar het is natuurlijk ook al eind van de dag! wat nu?
Misschien toch nog morgen een keer proberen met ochtend-urine. Als die niet duidelijk is zeggen ze geloof ik dat je het na 3 dagen nog eens kunt proberen als je niet ongie bent geworden! Succes en hopelijk heb je snel een posi-test!
Hallo ik heb ff een vraagje! Ik ben sinds vrijdag gestopt met de pil en heb net een bloeding gekregen. Het is helderrood bloed? Eigenlijk zou ik pas de 10e ongesteld moeten zijn volgens de pil zeg maar. Is dit dan mijn 1e menstruatiedag?
Oke dank je wel. Ik kijk wel ff aan of het beetje normale menstruatie is. kijken of het nog zwaarder wordt! Nu maar afwachten wat mijn cyclus dan is, maar zet me banner maar ff op 28 dagen