Flinke hoeveelheid slijm voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dushi1980, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hallo dames,

Kom even met een vies praatje hoor, inmiddels in ronde 4 beland en telkens in de week voor m'n NOD heb ik een soort wit/gelige slijmklodder (sorry voor dit onsmakelijke taalgebruik haar ha ha). Telkens als ik dit had was het dus weer niet gelukt, nu vanochtend weer zelfde verhaal en ben bang dat het nu weer niet gelukt is, zondag kan ik testen dus dan weet ik het zeker, maar misschien iemand hier die uberhaupt weet wat dit is, normaal ja of nee en betekend het of je dan wel of niet zwanger zou kunnen zijn!?

Liefs xxx

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Volgens mij kan het nog alle kanten op. Ik heb gehoord dat veel meiden dit voor hun krijgen als ze daadwerkelijk ongi gaan worden, helaas.

MAar zelf heb ik in mijn zwangerschap dit ook heel erg gehad, ong vanaf een week wanneer ik eigenlijk ongesteld moest worden, en ik bleek zwanger te zijn.

Dus ik denk dat je toch nog rustig af moet wachten, maar weet wel dat het dus niet gelijk iets negatiefs hoeft te beteken, de kans op een zwangerschap zit er gewoon nog in hoor!

Succes, ik hoop voor je dat je zondag een positeive test hebt@

3. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    vreemde is dat ik sinds vandaag (5 dagen voor NOD) juist helemaal GEEN afscheiding heb......

Volgens mij had ik erg veel afscheiding bij mijn vorige zwangerschappen, maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden.....zucht...we proberen houvast te vinden, maar dat is er niet ;)

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Helaas is geen een zwangerschap hetzelfde, en ook vaak dus geen tekens van te voren zijn vaak hetzelfde, geduld moeten we gewoon hebben, allemaal, hoe lastig het vaak ook is..

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb tot nu toe altijd gelige afscheiding gehad voor mijn NOD en ben ook altijd ongi geworden.

Deel Deze Pagina