ik ben een paar maanden geleden verhuisd. Nu zit ik mn huissie, leuke meubels, mooie kleur op de muur, maar.... het is nog zo kaal!! Ik wil kleur in mn huis brengen door middel van accessoires. Welke welke kleur?! Meubel zijn zwart en wit en ik heb 1 grijze muur. In het vorige huis had ik rood, maar wil nu wat anders. Dus, kom maar op met de ideeen!
Ik vind fushia roze erg mooi en volgens mij kan dat wel bij de kleuren die je hebt! Leuke kussentjes in die kleur, kaarsen roze en grijs bijvoorbeeld
Ik heb 3 witte muren, 1 grijze muur en onbehandeld teak houten meubelen. Accessoires heb ik in antraciet, zilver en paars/aubergine. Staat heel chique
Bij die combi kun je eigenlijk elke kleur pakken als complementaire kleur! Zelf vind ik aubergine/paars/fucsia heel mooi, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ik zal eerlijk bekennen; mijn moeder 'regelt' de accessoires hier in huis.. (tenminste, ze geeft een aanzet tot.. Dan 'moet' ik het zelf doen, maar ik doe het niet omdat ik weet dat als ik lang genoeg wacht, zij het leuk komt maken hier.. En dat kan zij echt veel beter dan ik!) Maar goed; afgelopen zomer Limegroen.. Nu paars..
lime groen lijkt me wel mooi staan bij de kleuren die je genoemt hebt. donker met lime is echt mooi vind ik zelf. wij hebben witte meubels (tv kast met rode deuren) en daarnaast een zwarte bank. we hebben het leuk gemaakt met rode en zwarte spullentjes en koop zo nu en dan een beetje bij.
Ik vind paars/aubergine meestal erg chic bij grijs. Ook okergeel (geloof ik al genoemd) is een erg chique maar frissere kleur bij grijs. Limegroen en vind ik altijd wat 'goedkoop' ogen....
Weet niet hoe donker je huis is? Je kunt ook een paar donkerpaarse dingen combineren met roze ofzo? Met goudaccenten of brons (opletten dat het niet te kitscherig wordt, tenzij je daar van houdt natuurlijk ). Persoonlijk vind ik brons met paars en roze wel heel mooi. Je zou ook zilver kunnen nemen, maar dat kan 'kil' ogen i.c.m. het zwart. Of beide er is helemaal niks mis met verschillende tinten en kleuren in dezelfde groep! Ohja, anders maak je eerst eens een moodboard? Pak een grote foto van je interieur en ga daar kleuren en materialen bij leggen. Zo weet je snel genoeg wat je wel of niet leuk vindt.
Wij hebben legergroen met turquoise. Staat wel fris vind ik. Wij hebben alleen witte meubels en geen zwarte maar denk dat dat ook wel zou kunnen