zwanger?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by ch11, Jul 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hallo allemaal.

Even een vraag.
    Vorige week Ben ik voor het laatst ongesteld geweest.
    De pil en de condoom aan de Kant gedaan en tot nu toe 3 seks gehad zonder voorbehoedsmiddelen.
    Dat is nu 4 dagen geleden. Sinds vandaag voel ik steekjes rond de baarmoeder en liezen en lichte krampjes.
    Hoofdpijn misselijk.
    Nu lijkt het mij niet dat dit een zwangerschap is maar kun je de eerste week na de menstruatie sowieso wel zwanger taken? Of niet dat echt peters rond de eisprong?
    Waarom voel ik mij zo?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent nog maar net gestopt met de pil.
    Je hebt alleen nog de pilbloeding gehad die je altijd krijgt in de stopweek van de pil.

hHet is nog afwachten wanneer je je eisprong krijgt.
    Aangezien je alleen nog je pilbloeding hebt gehad en nog geen natuurlijke menstruatie is het niet automatisch dst je eisprong ongeveer 14 dagen na pilbloeding komt.

Vaak is je eerste cyclus daardoor ook niet automatisch weer keurig 28 dagen.Als je na 28 dagen nog niet ongesteld bent, ben je dus niet automatisch overtijd.

Zwanger een week na pilbloeding al voelen, lijkt me onmogelijk. Temeer je toch echt een eisprong nodig hebt om zwanger te kunnen worden.

Ik denk dat je last hebt van het zogenaamde ontpillen. Je lichaam moet het weer zonder pilhormonen gaan doen.

Ook kun je allerlei dingen gaan voelen doordat je graag zwanger wilt zijn en dus op elk steekje gaat letten.

Share This Page