Hey dames, Gisteren stuurde mijn zusje een appje met de vraag wat een beetje bloedverlies op 3 april kon betekenen. Ze staat aan het begin van een medisch traject en heeft op 20 maart een intake bij de gyn gehad. Op basis van de echo toen werd haar gezegd dat ze er die dag nog voor moesten gaan omdat ze anders haar eisprong zouden missen en dar als ze 2 weken later niet ongesteld was een testje mocht doen. Onzeker als ze is had ze dat nog niet gedaan ondanks dat het bloedverlies minimaal was en dus niet heeft doorgezet tot een menstruatie. Op mijn aanraden gisteravond toch een testje gewaagd en dit is het resultaat... Die is mega positief toch?!
Zeker weten! En bloedverlies hoeft niks te zeggen. Bij mijn dochter ook gehad. Een week lang maar toch zwanger Zal misschien de innesteling zijn geweest... ? Gefeliciteerd !!
Zeker zwanger! Ik had bij de oudste op nod roze verlies, bij de 2e ook en rond 5wk zelfs rood. Bij de 3e zelfs 2 weken bloedverlies gehad. Alle 3 dik oké!
Ik heb ook bij mn beide kindjes een innestrelingsbloeding gehad en gezien het moment in de cyclus en niet doorzetten was dat mn reden om haar over te halen een testje te doen! ^_^
Hartstikke zwanger!! Ik denk al (ruim) over de 4 weken hoor 20 mrt eisprong 3 april (14dpo) en dus haar nod en had ze een pseudo menstruatie. Vandaag 7 april dus 4+4 weken zwanger 3 april was 100% zeker geen innesteling, want dan had ze 3 dagen later nooit zo knal getest
Haha dank je dames! Heb mn zusje even mee laten lezen en hoe meer mensen het zeggen hoe meer ze het gelooft!