Wat denken jullie over het volgende verhaal? 16 oktober was mijn laatste menstruatie. Ik heb een vrij korte cyclus van ongeveer 26 dgn. Afgelopen weekend had ik ongeveer ongesteld moeten worden. Echter het kwam niet. Afgelopen dinsdag (13 nov) had ik 's morgens nog steeds niets, maar toen ik moest poepen (en dat ging lastig die dag) had ik ineens bloed aan mij wc-papietje. maar het was "zachtroze" en slijmeriger dan normaal. Dit heeft tot gistermiddag (15 nov) aangehouden en is toen gestopt. Vandaag (16 nov) had ik 's morgens weer bloed in mijn inlegkruisje, maar heel donker van kleur en héél weinig. De rest van de dag eigenlijk niks meer gehad, alleen met het afvegen na het plassen. heb diverse zwangerschapstesten gedaan maar geven geen positief resultaat. Normaal gesproken heb ik een menstrutieperiode van 5-6 dgn, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb wel al 3 wkn last van mijn borsten en ik zie mijn tepelhoven groter en donkerder worden (met witte puntjes erop en mijn tepels zijn roder dan normaal) Ik ben niet misselijk of vermoeider dan normaal. Heb wel een "trekkend" gevoel, beetje lichte "ongesteldheidsprikjes". Conclusie.......ik weet nu niet precies wat ik hiermee moet...? Is mijn hcg waarde nog niet hoog genoeg om te testen? Is het wijs om maandag even langs de ha te gaan om bloed te laten trekken? Groetjes van Casey!
Hey Casey. T klinkt idd alsof je zwanger bent...ik zal duimen voor je... Je kan idd gewoon even langs de huisarts gaan om bloed te prikken..of w8e en over een paar dagen weer testen...als is dat heel moeilijk Ik zit zelf ook in ronde 5 voor de 1e....elke maand weer spannend! ik zal voor je duimen Kus shenna
Hoe Shenna, Thanks voor je reactie. Ik ga maandag ochtend naar de Huisartst en we zien wel. Als er dan niks uitkomt dat is er iets anders "raars"......Vandaag weer een beetje bloed, maar weinig (heb geen maandverband nodig ofzo) en nog steeds heel donkerrood.......Ben benieuwd.. Jij ook in de 5e ronde? Das toevallig! Voor mij lijkt het alsof we al euwen bezig zijn omdat ik een vrij korte cyclus heb. Ben in 3 maanden al 4x ongesteld geweest (excl. deze dan)....En hoe ervaar jij het? Doei Casey
Hey Casey, Spannend zeg! Hoop voor je dat t raak is! Ja ik heb het ook het idee dat ik heeeel lang bezig ben...ik heb ook een vrij korte cyclus 25 dagen ... Laat me ook helemaal gek maken door dingen die ik lees ...ga van alles voelen enzow...heel vervelend Maar ja we willen het zo graag! Nou meid suc6 maandag! en laat t ff weten Kus Shenna
Hoi Casey, Aangezien je dit zelfde topic aan de verloskundige heb gesteld. Doe ik deze dicht. Het dubbel plaatsen van topics is niet toegestaan. Elvira