1 jarige tuft eten uit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lisa2005, 8 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van net 1 jaar doet erg vies met zijn eten.
    Vooral met warm eten tuft hij het eten uit, gevolg is dat ik helemaal onder zit en hij zelf ook.
    Negeren helpt niet, waarschuwen ook niet. Inmiddels sta ik achter de kinderstoel om hem eten te geven.
    Iemand tips? Of gewoon laten gaan want het gaat wel weer over.

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Misschien wil hij zelf eten?

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ook mijn eerste gedachten. Laat je kindje zelf eten. Ik zet zijn bordje voor hem neer met een lepel of vork. Soms help ik hem even.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou ook zeggen dat hij zelf wit eten.. Hier werkt een bordje voor hem wegzetten ook nog niet omdat hij dan met het bord gooit al spelende.. Ik geef hem nu op zijn tafelblad wat losse stukjes brood en tijdens het warm eten wat groente uit het vuistje. Tussendoor geef ik hem met de vork/lepel eten vanaf zijn bordje dat bij mij staat..

5. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brood laat ik hem inderdaad al zelf eten, hij zit dan op de grond en geniet er van.
    Voor het warm eten had ik daar nog niet aan gedacht, ik weet alleen niet of hij het al zelf kan. Morgen maar een zeil onder de stoel leggen en proberen.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook! Hebben van die plastic babyvorkjes. Zelf gekookt eten mag ze zelf naar haar mond brengen op vork of lepel. Hou het bestek nog wel mee vast anders zit het idd in mijn haar.

En hier haalt ze het eten uit haar mond en smeert het in haar haar als ze het vies vind of genoeg heeft.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn dochter eet noog vooral met haar handen, lepel gaat ook wel enigszins (maar meestal pakt ze het eten er dan alsof af met haar vrije had, of andersom: ze legt eten met een hand op de lepel en schept het dan in haar mond :D ). Maar mja, hoort er bij :p

Deel Deze Pagina