Pijn in mn navel

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jucade, Sep 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Ben vandaag naar de ha geweest ivm carpaal tunnel syndroom, ook had ik erge pijn bij mn navel. Vooral als je erop drukt of ik me uit rek. De ha zei dat dit misschien een blaasontsteking is. Denk zelf van niet. Mn navel lijkt ook wat roder als anders. Wat denken jullie? En dit heeft toch niks met mn ukkie te maken hoop ik? (die ligt toch nog lager dan mn navel?)

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je kindje ligt nu nog lager dan je navel. Als je navel echt rood is (aan de binnenkant) dan moet je het goed schoonhouden en droogmaken, anders kan het een ontsteking zijn/worden. Houd het in de gaten. Als het niet over gaat of de klachten worden erger, dan nog eens naar de huisarts. Als de huisarts dacht aan een blaasontsteking zou ik wel even de urine laten controleren voor de zekerheid.

Mirjam

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou t was idd een urinewegontsteking. Ik had gisteren de verkeerde antibiotica meegekregen (voor NIET zwangere vrouwen) maar goed dat ik de bijsluiter gelezen had. Nu vandaag heb ik een andere kuur gekregen. Neem aan dat dit goed komt dan! Bedankt voor je reactie!

Share This Page