leuke uitnodiging

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

mijn meisje is alweer bijna één jaar, en nou ben ik opzoek naar leuke uitnodigingen, maar kan niks vinden! iemand tips?

2. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Zelf maken met PSP?

3. caroline16

ja dat kan ook ja.. maar ben daar niet zo goed in, dan is het toch altijd net niet leuk genoeg..

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een fotocollage gemaakt met Picasa (te downloaden van internet) en dan bij wijfotoservice.nl de kaartjes laten maken.
    10 kaartjes (briefkaarten) voor 4,95. Niet duur vond ik.

5. caroline16

dat is ook een leuk idee jaa.. gewoon van 1 dag oud naar 1 jaar toe.. die onthoud ik, dankjewel!

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik had bij de zeeman kaartjes gekocht van winnie de poeh, waren 5 bij 5 cm... kleine kaartjes dus. en dan aan de binnenkant had ik een blaadje geplakt waar dit opstond:

Klap eens in je handjes,
    Blij, Blij, Blij,
    Jamie hoort er al 1 jaartje bij!
    3x in de rondte, 3x in je zij,
    het word een leuke dag
    vol lekkernij!

dit aan de linkerkant, en rechts:

Jamie word 1 jaar op 24 oktober! we geven een klein feestje en nodigen je graag uit..... blablabla :D maar vond het versje wel leuk :) zelf "uitgevonden"

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik heb de uitnodigingen gemaakt via de fotoservice van de HEMA, idd met een foto van dag 2 en op de binnenkant een foto van toen Lucas voor het eerst zelf stond in de box met een grote smile. De tekst erboven: Toen was ik nog klein, maar nu ben ik groot!! Op 6 september word ik 1 jaar, etc.etc.etc.

Ik vond het erg mooi geworden! en het is helemaal niet moeilijk!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb op de wij fotoservice een kaart laten maken. je kan kiezen uit verschillende achtergronden en dan zelf de foto en tekst toevoegen en je hebt een hele leuke kaart.

Deel Deze Pagina