hoi meiden, mijn meisje is alweer bijna één jaar, en nou ben ik opzoek naar leuke uitnodigingen, maar kan niks vinden! iemand tips?
Ik heb een fotocollage gemaakt met Picasa (te downloaden van internet) en dan bij wijfotoservice.nl de kaartjes laten maken. 10 kaartjes (briefkaarten) voor 4,95. Niet duur vond ik.
ik had bij de zeeman kaartjes gekocht van winnie de poeh, waren 5 bij 5 cm... kleine kaartjes dus. en dan aan de binnenkant had ik een blaadje geplakt waar dit opstond: Klap eens in je handjes, Blij, Blij, Blij, Jamie hoort er al 1 jaartje bij! 3x in de rondte, 3x in je zij, het word een leuke dag vol lekkernij! dit aan de linkerkant, en rechts: Jamie word 1 jaar op 24 oktober! we geven een klein feestje en nodigen je graag uit..... blablabla maar vond het versje wel leuk zelf "uitgevonden"
Ik heb de uitnodigingen gemaakt via de fotoservice van de HEMA, idd met een foto van dag 2 en op de binnenkant een foto van toen Lucas voor het eerst zelf stond in de box met een grote smile. De tekst erboven: Toen was ik nog klein, maar nu ben ik groot!! Op 6 september word ik 1 jaar, etc.etc.etc. Ik vond het erg mooi geworden! en het is helemaal niet moeilijk!
ik heb op de wij fotoservice een kaart laten maken. je kan kiezen uit verschillende achtergronden en dan zelf de foto en tekst toevoegen en je hebt een hele leuke kaart.