wanneer menstratie na cryo tp??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door shereen1987, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Hallo dames, ik ben weer goed zenuwachtig ik zit nu op dag 7 na de tp in natuurlijke cyclus zonder medicatie. Nu vroeg ik mij af wanneer jullie de menstruatie kregen na de cryo tp

Zodat ik me een beetje kan voorbereiden.. in mijn ziekenhuis geven ze niet veel info over de cryo enige wat ik te horen kreeg was dat 1 er goed was.. en de andere perfect en die hebben ze dus teruggeplaatst

Heel veel liefs shereen

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Shereen,
    ik heb vorig jaar 2 x cryo tp gehad. Volgens mij zat ik de eerste keer rond 12 dagen na tp dat de menstruatie begon. Weet het niet meer exact, maar volgens mij was het ong 12 dagen... De tweede keer was trouwens een pos test rond die tijd.
    Heel veel succes met wachten, en hopelijk een mooie pos test!!

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

mijn cyclus was gewoon exact hetzelfde (25 dagen) als anders, want ik gebruikte alleen 1 pregnyl 5000 om de eisprong op te wekken. Na tp (die was 5 dagen na eisprong) was ik na 8 dagen ongi. Dus 13 dagen na eisprong.

Als je geen hormonen gebruikt, heb je gewoon een natuurlijke cyclus (of zwangerschap ;) )

sterkte met wachten!!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In principe kun je net als anders 10-18 dagen na de eisprong ongesteld worden, aangezien je de terugplaatsing in een natuurlijke cyclus hebt gehad.

In ons ziekenhuis wordt een cryo-tp alleen in een kunstmatige cyclus gedaan. Daarbij gebruik je Progynova en Utrogestan, waardoor je geen eisprong hebt. Je wordt dan over het algemeen pas ongesteld als je met de pillen gestopt bent.

Succes!

5. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Dank jullie wel allemaal.. ik self heb helemaal geen medicatie gehad ook geen pregnyl dus dat is fijn.. ik ben erggg zenuwachtig heb wisselende signalen grrr.. heeeeleeee lichte misselijkheid overdag.. en een paar flinke steken onder de navel gehad een paar dagen geleden.. dus het spant erom..het voelt alsof ik zwanger ben.. maar ja zo voel ik me elke maand hahah wat kan je lichaam je vreselijk voor de gek houden zeg

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb 1 cryo tp gehad, op wachtdag 8 positief getest.

Deel Deze Pagina