Hallo dames, ik ben weer goed zenuwachtig ik zit nu op dag 7 na de tp in natuurlijke cyclus zonder medicatie. Nu vroeg ik mij af wanneer jullie de menstruatie kregen na de cryo tp Zodat ik me een beetje kan voorbereiden.. in mijn ziekenhuis geven ze niet veel info over de cryo enige wat ik te horen kreeg was dat 1 er goed was.. en de andere perfect en die hebben ze dus teruggeplaatst Heel veel liefs shereen
Hoi Shereen, ik heb vorig jaar 2 x cryo tp gehad. Volgens mij zat ik de eerste keer rond 12 dagen na tp dat de menstruatie begon. Weet het niet meer exact, maar volgens mij was het ong 12 dagen... De tweede keer was trouwens een pos test rond die tijd. Heel veel succes met wachten, en hopelijk een mooie pos test!!
mijn cyclus was gewoon exact hetzelfde (25 dagen) als anders, want ik gebruikte alleen 1 pregnyl 5000 om de eisprong op te wekken. Na tp (die was 5 dagen na eisprong) was ik na 8 dagen ongi. Dus 13 dagen na eisprong. Als je geen hormonen gebruikt, heb je gewoon een natuurlijke cyclus (of zwangerschap ) sterkte met wachten!!
In principe kun je net als anders 10-18 dagen na de eisprong ongesteld worden, aangezien je de terugplaatsing in een natuurlijke cyclus hebt gehad. In ons ziekenhuis wordt een cryo-tp alleen in een kunstmatige cyclus gedaan. Daarbij gebruik je Progynova en Utrogestan, waardoor je geen eisprong hebt. Je wordt dan over het algemeen pas ongesteld als je met de pillen gestopt bent. Succes!
Dank jullie wel allemaal.. ik self heb helemaal geen medicatie gehad ook geen pregnyl dus dat is fijn.. ik ben erggg zenuwachtig heb wisselende signalen grrr.. heeeeleeee lichte misselijkheid overdag.. en een paar flinke steken onder de navel gehad een paar dagen geleden.. dus het spant erom..het voelt alsof ik zwanger ben.. maar ja zo voel ik me elke maand hahah wat kan je lichaam je vreselijk voor de gek houden zeg