geen duidelijke ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Hi Meiden... ik ben er vanuit gegaan dat ik gisteren of vandaag ongesteld moest worden, aangezien ik 2weken geleden mijn vruchtbare slijm had gezien (de vorige keer hierna werd ik ook na 2weken ongesteld).. Dinsdag had ik inderdaad voor het eerst wat bloedverlies (roze.. wat bloed tussen mijn afscheiding), woensdag had ik helemaal niets.. Gisteren en vandaag ook maar 1/2 op een dag wat roze bloed tussen mijn afscheiding.. geen duidelijke ongi dus!! Nu ben ik vandaag ziek thuis.. omdat ik gisteren opeens wat moest overgeven en daarna mega hoofdpijn heb gekregen.. en ben ook misselijk (hoeft natuurlijk niets met dit alles te maken te hebben), maar heeft iemand dit ook wel eens gehad en weet iemand of mijn ongi er aan zit te komen?? Ik word hier wel een beetje onzeker van... alvast bedankt voor je reactie...

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

ik zou een test doen voor de zekerheid!

Ik heb afgelopen maand ook ongeveer zon beeld gehad... ben toen jammer genoeg toch ongi geworden, maar hoop voor je dat dat voor jou niet geld!
    Ik had op maandag beetje rose, dinsdag bijna niets en toen woensdag brak het echt verschrikkelijk los! En donderdag was t alweer zo goed als over.... Vreemde ongi dus...
    Maar ik zou morgen even een testje doen!!! ben heel benieuwd!!!
    Ik duim in ieder geval voor je!

Liefs
    Miekie

3. Lientjelove

thanxxx:D!! Ik had dinsdag al een testje gedaan, omdat ik eerst was uitgegaan dat ik dinsdag ongi zou worden... (ik heb mijn banner al 10x aangepast). Deze test wel negatief.. en daarna had ik dus wat bloed!! Nu ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden, omdat we niet heel veel hebben kunnen klussen rond de vruchtbare dagen.. maar ja.. you never know!!! En ook omdat er bloed te bekennen is, dus zou toch moeten beteken dat mijn ongi er aankomt?? Ik snap er weer echt geen kl#ten van.. haha

4. Flippo123

Je lichaam kan vreemde dingen met je uit halen.... wordt er af en toe een beetje onzeker van :p
    Maar alsnog hoop ik voor je dat je gewoon een vette streep gaat krijgen en dat je ongi dus niet door gaat zetten, je weet idd maar nooit!!
    wanneer ben e eigenlijk gestopt met de pil?

5. Flippo123

ow haha 27 aug zie ik :p

6. Lientjelove

27 augustus laatste pil geslikt.. daarna netjes ongesteld geworden en toen 65dagen moet wachten op tweede ongesteldheid!! Ik was er vanuit gegaan dat ik een cyclus had overgeslagen en dus nu gerekend op 32 dagen.. wat dus gisteren was!! 2 weken geleden kwam mijn vruchtbare slijm.. dus ik dacht wat goed: het gaat volgens het boekje.. maar nu dit uitblijft snap er niets meer van!! Ik zie dat jij ook al even gestopt ben en dat je cyclussen ook wel onregelmatig zijn, dus jij snap mijn gevoel wel.. Je weet gewoon nooit waar je aan toe bent.. Maar mijn vruchtbare slijm is iets wat ik wel duidelijk had herkend, dus daar hou ik me nu aan vast.. Heb jij dat ook altijd.. kan je je nog een beetje aanvast houden??? xxxx

7. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Innestellingsbloed is vaak ook rose met slijm.

En als je nu misselijk bent, kan het een zwanger symptoom zijn.

Misschien over 2 dagen even testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden?

Er is in ieder geval nog hoop :)

8. Lientjelove

@Bonkie bedankt voor je reactie... Maarr...Kan ik nog zo laat een innestellingsbloeding hebben dan???

9. Flippo123

hey hey Lientje,

Ik begrijp je gevoel inderdaad helemaal!
    Ik heb mijn afgelopen cyclus een cyclus volgens het boekje gehad volgens mij... (op de 38 dagen na dan, dat is nog steeds iets te lang)...
    Maar 7/8 nov had ik rose verlies (eisprong?) met idd dat vruchtbare slijm en een velle steek onderin mijn buik met uitstraling naar mn lies zeg maar....
    17 nov had ik licht rose verlies (innesteling?)
    Met daarbij hele gevoelige tepels en licht misselijk tot 23 november... toen begon ik weer met licht rose verlies, 24 nov helemaal niets en 25 nov flink bloed verlies, 26 nov weer bijna niets meer en 27 nov nog een klein beetje en toen was t weer helemaal over...
    Ik heb deze ronde geen test gedaan.
    Maar ik weet niet, ik begin zon gevoel te krijgen op de een of andere manier, is ook nergens op gebaseerd hoor, maar dat t nog lang gaat duren voordat t gaat lukken zeg maar...

10. Lientjelove

#10 Lientjelove, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2009
    Probeer altijd positief te denken.. althans dat probeer ik altijd:p!!! Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik snel zwanger zou raken.. geen idee waarom (gewoon een gevoel).. Toch lees ik hier verhalen waardoor ik denk.. tja het is niet zo van zelfsprekend... stoppen met de pil en hup zwanger.. Ik vind het vooral heel vervelend dat ik geen idee heb waar ik in mijn cyclus zit en wat al die kwaaltjes betekenen.. En tja elke keer testen wil ik ook niet nee.. maar misschien voor jou toch nog wel verstandig om een keer te doen.. want 1.5dag kan je toch ook geen ongesteldheid noemen!!! Succes we hopen op het beste en uiteindelijk komt alles goed (dat is mijn motto) xxxx

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Mijn ongi is ook zo vreemd...:S

op dag 24 van me cyclus in de avond een beetje bloed (zodat je d8 ik word ongi dus maar echt weinig) en toen de dag erna gewoon ongi zoals t ook was toen ik de pil nog slikte.. vanmorgen de derde dag minder maar nog wel een normale hoeveelheid bloed verloren en nu vanaf eind vd middag weer mega weinig tot niets.. en dit is pas dag 3 terwijl ik normaal echt altijd wel 4 a 5 dagen ongi was.. :S

Snap er dus ook niets van.. :( je lichaam kan zo raar doen...

12. Lientjelove

Ja.. zo verwarrend allemaal en ook elke maand is het weer anders.. Ik kan er ook geen touw meer aan vast knopen!! Bij mij is het alleen niet eens een ongi te noemen.. meer als roze afscheiding is het niet geweest!! En we moeten het officieel een jaar te tijd geven voor er een normale cyclus is ontstaan.. tja liever zwanger voor die tijd, hihi!!:D

Deel Deze Pagina