Wat kan dit zijn volgens jullie?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wizard, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een vraagje aan jullie. Vanochtend zat ik te werken achter de computer en de kleine was behoorlijk druk. Opeens werd ik heel misselijk, voelde ik me slap en begon heel erg te zweten. Ben met moeite naar beneden gegaan omdat ik dacht dat ik moest eten. Het lukte me niet om wat te eten te maken en ben op de bank beland. Ik voelde me echt zo ellendig en slap. Toen ik mijn handen op mijn buik legde werd de kleine ook weer rustiger en voelde ik me langzaam beter en sterker worden. Wat kan dit volgens jullie zijn? Vorige week tijdens de controle bij de gynaecoloog had ik dit ook al, alleen zag ik toen ook echt zwart voor de ogen en voelde ik me langzaam wegglijden. De gynaecoloog dacht dat de kleine op een ader lag (word je daar ook misselijk van?) en ik moest op mijn zij gaan liggen. Dit hielp goed. Wat denken jullie, wat zou dit volgens jullie kunnen zijn? Aangezien dit nu al de tweede keer in een week tijd is wilde ik toch even jullie mening weten.

Liefs,
    Eva

2. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Sorry, was ik vergeten te vermelden, ik ben vandaag precies 24 wkn.

x

Deel Deze Pagina