Sinds een dag of vier aanhoudende scherpe pijn aan de linkerkant van mijn buik ongeveer ter hoogte van m'n navel. Nu 16 wk zwanger. Ik denk zelf aan bandenpijn al kan ik me van m'n eerste twee kinderen niet herinneren dat het zo heftig was, zelfs ademhalen doet zeer. De pijn is nog geen seconde weggeweest, ook snachts niet. Hoop echt dat dit snel minder wordt. Iemand ervaringen?
Ik heb vaak last gehad van bandenpijn, maar dat was altijd maar even. Zoals jij het omschrijft ken ik niet. Misschien straks even je vk bellen? Hopelijk kan zij vertellen wat het is. Sterkte ermee in ieder geval.
Dankje, misschien dat ik morgen wel even urine inlever bij de huisarts om te kijken of t geen blaasontsteking is
Ik zou de hap even bellen. Heb dit ook gehad een aantal weken geleden bij mij was t wel blaasontsteking. Als je dat hebt moet je zeker niet te lang wachten met behandelen. Beter 1 keer teveel geweest dan te weinig
Vanmorgen bij de huisarts geweest, urine was goed alleen iets verhoogde eiwitten maar niks om zorgen over te maken, bloeddruk ook goed. Hij wilde wel dat ik even langs de vk ging dus die zal ik straks even bellen, pijn is helaas nog niet over